Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Asystenta Kierownika Projektu międzynarodowego programu Interreg Central Europe pt.: ” Terytorialne biorafinerie dla gospodarki o obiegu zamkniętym” realizowanym w Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnych

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: 0,25 etatu.

Główne zadania:

  • Przygotowanie, gromadzenie i porządkowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizacji projektu.
  • Przygotowanie dokumentacji administracyjnej i finansowej projektu.
  • Przygotowanie dokumentów do raportu administracyjno-finansowego projektu.
  • Organizowanie spotkań roboczych zespołu projektowego w miarę potrzeb
  • Uczestnictwo w spotkaniach projektowych.
  • Wsparcie Kierownika projektu z zakresie racjonalnego gospodarowania powierzonymi środkami finansowymi i mieniem zgodnie z procedurami kontroli finansowej, prawa krajowego i Unii europejskiej, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Kontakt z Kierownikiem Projektu dotyczący bieżącej realizacji projektu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;minimum 10-letni udokumentowany staż pracy;
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywny;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office;
  • doświadczenie w organizowaniu konferencji, warsztatów oraz doświadczenie w realizacji projektów badawczych będzie dodatkowym atutem;
  • terminowość i prawidłowość realizacji powierzonych zadań w projekcie.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze.
  • Atrakcje kulturalne i sportowe.
  • Dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Preferencyjne pożyczki.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.).
  • Kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  4. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.07.2023 r.

Podmiot udostępniający:
CENTRUM BIOGOSPODARKI I ENERGII ODNAWIALNYCH UWM
Wytworzono przez:
inż. Anna Sadowska
Data wytworzenia:
11 lipca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 lipca 2023 10:32
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:27