Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Asystenta Kierownika Projektu międzynarodowego programu Interreg Central Europe pt.: ” Terytorialne biorafinerie dla gospodarki o obiegu zamkniętym” realizowanym w Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnych
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa o pracę na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: 0,25 etatu.
Główne zadania:
- Przygotowanie, gromadzenie i porządkowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizacji projektu.
- Przygotowanie dokumentacji administracyjnej i finansowej projektu.
- Przygotowanie dokumentów do raportu administracyjno-finansowego projektu.
- Organizowanie spotkań roboczych zespołu projektowego w miarę potrzeb
- Uczestnictwo w spotkaniach projektowych.
- Wsparcie Kierownika projektu z zakresie racjonalnego gospodarowania powierzonymi środkami finansowymi i mieniem zgodnie z procedurami kontroli finansowej, prawa krajowego i Unii europejskiej, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków.
- Archiwizacja dokumentów.
- Kontakt z Kierownikiem Projektu dotyczący bieżącej realizacji projektu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;minimum 10-letni udokumentowany staż pracy;
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywny;
- bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office;
- doświadczenie w organizowaniu konferencji, warsztatów oraz doświadczenie w realizacji projektów badawczych będzie dodatkowym atutem;
- terminowość i prawidłowość realizacji powierzonych zadań w projekcie.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
- Atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze.
- Atrakcje kulturalne i sportowe.
- Dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Preferencyjne pożyczki.
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.).
- Kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.07.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
CENTRUM BIOGOSPODARKI I ENERGII ODNAWIALNYCH UWM | ||
Wytworzono przez: |
inż. Anna Sadowska | ||
Data wytworzenia: |
11 lipca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
12 lipca 2023 10:32 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
9 listopada 2023 15:27 |