Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę w Dziale Ewidencji Majątku

Status: Rozstrzygnięto

umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony

wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku trwałego,

weryfikowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz kwalifikacji do składników majątku,

dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących remontów, zadań inwestycyjnych, środków trwałych, WNiP,

rozliczanie środków trwałych w budowie,

rozliczanie inwentaryzacji przeprowadzonych w jednostkach organizacyjnych uczelni,

uzgadnianie stanów magazynowych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • znajomość zagadnień finansowych z zakresu rachunkowości i finansów,
  • doświadczenie w pracy w obszarze ewidencji majątku/księgowości minimum 3 lata,
  • umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość pakietu Ms Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • staranność, sumienność.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 25.01.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Kwestura
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
10 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
11 stycznia 2023 10:39
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
8 lutego 2023 15:13