UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Archiwum UWM
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- w trakcie wykonywania obowiązków służbowych właściwe reprezentowanie Archiwum;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi UWM w zakresie właściwego postępowania z aktami (udzielanie porad, konsultacji, instruktażu);
- przejmowanie dokumentacji z wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
- nadzór nad opracowywaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem przejętej dokumentacji;
- zabezpieczenie dokumentacji;
- nadzór nad udostępnianiem dokumentacji; nad przeprowadzanymi kwerendami; wydawanymi depozytami;
- przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
- wycofywanie dokumentacji ze stanu Archiwum;
- przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej i przekazaniu jej do zniszczenia;
- opracowywanie planów pracy, sprawozdań, raportów, zestawień z działalności Archiwum;
- przygotowywanie zarządzeń dotyczących obiegu dokumentacji, archiwalnych;
- udział w posiedzeniach kolegialnych, zebraniach pracowniczych;
- planowanie i nadzorowanie wydatków finansowych Archiwum;
- nadzór nad prowadzeniem gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie Archiwum;
- występowanie z wnioskami o zatrudnienie, awansowanie pracowników oraz ich nagradzania i karania, ocenianie podległych pracowników;
- koordynowanie i organizowanie szkoleń pracowników;
- załatwianie spraw związanych z wyjazdami służbowymi;
- przestrzeganie zasad ochrony danych lokalnej sieci komputerowej;
- organizowanie praktyk dla studentów z zakresu archiwistyki, zarządzania dokumentacją, administracji oraz historii;
- popularyzacja wiedzy o przechowywanej dokumentacji w Archiwum;
- współpraca z Archiwum Państwowym w Olsztynie oraz innymi archiwami szkół wyższych;
- znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz dyscypliny pracy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe historyczno-archiwalne; względnie z zarządzania dokumentacją współczesną, z nauk humanistycznych z ukończonymi kursami archiwalnymi;
- doświadczenie: minimum 5 lat pracy w archiwum zakładowym (państwowym, samorządowym);
- doświadczenie: minimum 1 rok pracy na stanowisku kierowniczym;
- znajomość prawa archiwalnego;
- znajomość zasad funkcjonowania archiwów szkół wyższych;
- znajomość prawa autorskiego;
- znajomość przepisów RODO obowiązujących w archiwach;
- znajomość podstawowych zasad z prawa zamówień publicznych.
Pożądane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość EZD;
- znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie;
- znajomość podstawowych informacji o działalności i historii Uniwersytetu;
- praktyczna znajomość MS Office.
Umiejętności:
- kierowanie zespołem pracowników;
- rozwiązywanie sporów merytorycznych i pozamerytorycznych;
- interpretowanie i praktyczne stosowanie przepisów prawa powszechnego i wewnętrznego;
- wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania, postępowania w przypadku braku określonej procedury.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- umiejętność logicznego myślenia;
- inicjatywa w działaniu;
- szybkość w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność strategicznego i analitycznego działania;
- umiejętność zarządzania w sytuacjach kryzysowych;
- kultura osobista;
- dyspozycyjność.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 04.03.2024.
Podmiot udostępniający: |
Archiwum UWM | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
15 lutego 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
16 lutego 2024 13:37 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
7 marca 2024 13:35 |