Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Archiwum UWM

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • w trakcie wykonywania obowiązków służbowych właściwe reprezentowanie Archiwum;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi UWM w zakresie właściwego postępowania z aktami (udzielanie porad, konsultacji, instruktażu); 
  • przejmowanie dokumentacji z wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
  • nadzór nad opracowywaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem przejętej dokumentacji;
  • zabezpieczenie dokumentacji;
  • nadzór nad udostępnianiem dokumentacji; nad przeprowadzanymi kwerendami; wydawanymi depozytami;
  • przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
  • wycofywanie dokumentacji ze stanu Archiwum;
  • przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej i przekazaniu jej do zniszczenia;
  • opracowywanie planów pracy, sprawozdań, raportów, zestawień z działalności Archiwum;
  • przygotowywanie zarządzeń dotyczących obiegu dokumentacji, archiwalnych;
  • udział w posiedzeniach kolegialnych, zebraniach pracowniczych; 
  • planowanie i nadzorowanie wydatków finansowych Archiwum;
  • nadzór nad prowadzeniem gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie Archiwum;
  • występowanie z wnioskami o zatrudnienie, awansowanie pracowników oraz ich nagradzania i karania, ocenianie podległych pracowników; 
  • koordynowanie  i organizowanie szkoleń pracowników;
  • załatwianie spraw związanych z wyjazdami służbowymi;
  • przestrzeganie zasad ochrony danych lokalnej sieci komputerowej; 
  • organizowanie praktyk dla studentów z zakresu archiwistyki, zarządzania dokumentacją, administracji oraz historii;
  • popularyzacja wiedzy o przechowywanej dokumentacji w Archiwum;
  • współpraca z Archiwum Państwowym w Olsztynie oraz innymi archiwami szkół wyższych;
  • znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz dyscypliny pracy. 

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe historyczno-archiwalne; względnie z zarządzania dokumentacją współczesną, z  nauk humanistycznych z ukończonymi kursami archiwalnymi;
  • doświadczenie:  minimum 5 lat pracy w archiwum zakładowym  (państwowym, samorządowym);
  • doświadczenie:  minimum 1 rok pracy  na stanowisku kierowniczym;
  • znajomość prawa archiwalnego;
  • znajomość zasad funkcjonowania archiwów szkół wyższych;
  • znajomość prawa autorskiego;
  • znajomość przepisów RODO obowiązujących w archiwach;
  • znajomość podstawowych zasad z prawa   zamówień   publicznych.

 

Pożądane:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomość EZD;
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie;
  • znajomość podstawowych informacji o działalności i historii Uniwersytetu;
  • praktyczna znajomość MS Office.

 

Umiejętności:

  • kierowanie zespołem pracowników;
  • rozwiązywanie sporów merytorycznych i pozamerytorycznych;
  • interpretowanie i praktyczne stosowanie przepisów prawa powszechnego i wewnętrznego;
  • wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania, postępowania w przypadku braku określonej procedury. 

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • umiejętność logicznego myślenia;
  • inicjatywa w działaniu;
  • szybkość w  podejmowaniu decyzji;
  • umiejętność strategicznego  i analitycznego działania;
  • umiejętność zarządzania w sytuacjach kryzysowych;
  • kultura osobista;
  • dyspozycyjność.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 04.03.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Archiwum UWM
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
15 lutego 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
16 lutego 2024 13:37
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
7 marca 2024 13:35