Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Anatomii i Fizjologii Zwierząt Wydziału Biologii i Biotechnologii
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- wykonywanie podstawowych prac laboratoryjnych o charakterze biologicznym, głównie z zakresu endokrynologii zlecanych przez pracowników Katedry łącznie z zastosowaniem izotopów promieniotwórczych z surowym przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy z izotopami promieniotwórczymi,
- uczestniczenie w miarę potrzeb w pobieraniu od zwierząt materiału do badań w laboratorium doświadczalnym lub w terenie,
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji z wykonywanych analiz i przekazanie osobom zlecającym,
- przygotowanie i utrzymanie w należytym stanie swego stanowiska pracy, w tym przygotowywanie odczynników i szkła oraz właściwe zbieranie i usuwanie odpadów promieniotwórczych,
- odpowiedzialność za używany sprzęt laboratoryjny oraz dbałość o czystość i porządek w laboratorium, ze szczególnym uwzględnieniem własnego stanowiska pracy,
- ścisłe stosowanie w pracy przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, i nadzór nad ich realizacją,
- prowadzenie księgi inwentaryzacyjnej i wykonywanie czynności związanych z likwidacją sprzętu lub aparatury,
- administrowanie stroną internetową Katedry,
- inne prace okresowo zlecane przez Kierownika lub Inspektora Ochrony Radiologicznej w ramach kwalifikacji i kompetencji pracownika.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie biologii, biotechnologii,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
- umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu,
- wymagane cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 30.11.2022 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Biologii i Biotechnologii | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Iwona Bogacka | ||
Data wytworzenia: |
22 listopada 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 listopada 2022 15:12 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 grudnia 2022 09:22 |