Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni instruktora symulacji medycznej w Zakładzie Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w prowadzeniu zajęć symulacyjnych na kierunku lekarskim;
- Nadzór nad maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzętu dostępnego w salach symulacji;
- Nadzór nad utrzymaniem prawidłowego obciążenia sal symulacji i pozostałych sal dydaktycznych oraz współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia i władzami Wydziału Lekarskiego i Szkoły Zdrowia Publicznego;
- Pomoc w dokumentowaniu projektu pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie, w tym realizacji zajęć w salach Centrum Symulacji Medycznej (np. listy obecności, nagrania z zajęć, dokumentacja fotograficzna) oraz archiwizowanie zgromadzonych materiałów na potrzeby rozliczenia i kontroli ww. projektu;
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem ewidencji majątku ZDiSM CM z CSM;
- Przygotowanie adekwatnego do zaplanowanych zajęć sprzętu w salach symulacyjnych (np. narzędzia chirurgiczne, trenażery), pomoc w przygotowaniu zajęć opartych o scenariusze kliniczne (charakteryzacja pacjenta/fantoma);
- Pomoc w zakresie technicznej obsługi sprzętu komputerowego, audio-video oraz symulatorów;
- Dbałość o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
- Uczestniczenie w zajęciach klinicznych z udziałem symulacji, ich monitorowanie oraz analiza prowadzenia scenariuszy i debriefingu;
- Wsparcie wykładowców w przygotowaniu scenariuszy zajęć w ZDiSM CM z CSM;
- Udzielanie informacji zwrotnej prowadzącym zajęcia w ZDiSM CM z CSM;
- Doskonalenie procesu dydaktycznego z wykorzystaniem symulacji medycznej;
- Tworzenie planów rozwojowych związanych z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej;
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów zamówienia związanych z potrzebami ZDiSM CM z CSM;
- Prace w komisjach przetargowych i komisjach odbioru przedmiotów zamówienia;
- Udział w zaplanowanych szkoleniach;
- Dbałość o mienie ZDiSM CM z CSM.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne, medyczne lub doświadczenie w pracy w centrum symulacji lub placówkach ochrony zdrowia;
- Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i elektronicznego, w tym audio-wideo wykorzystywanego podczas zajęć symulacyjnych;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Doskonała organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność;
- Chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
- Gotowość do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 30.11.2022 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Lekarski | ||
Wytworzono przez: |
dr inż. Ewa Kowalska | ||
Data wytworzenia: |
21 listopada 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
22 listopada 2022 15:58 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 grudnia 2022 09:22 |