Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni instruktora symulacji medycznej w Zakładzie Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w prowadzeniu zajęć symulacyjnych na kierunku lekarskim;
  • Nadzór nad maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzętu dostępnego w salach symulacji;
  • Nadzór nad utrzymaniem prawidłowego obciążenia sal symulacji i pozostałych sal dydaktycznych oraz współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia i władzami Wydziału Lekarskiego i Szkoły Zdrowia Publicznego;
  • Pomoc w dokumentowaniu projektu pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie, w tym realizacji zajęć w salach Centrum Symulacji Medycznej (np. listy obecności, nagrania z zajęć, dokumentacja fotograficzna) oraz archiwizowanie zgromadzonych materiałów na potrzeby rozliczenia i kontroli ww. projektu;
  • Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem ewidencji majątku ZDiSM CM z CSM;
  • Przygotowanie adekwatnego do zaplanowanych zajęć sprzętu w salach symulacyjnych (np. narzędzia chirurgiczne, trenażery), pomoc w przygotowaniu zajęć opartych o scenariusze kliniczne (charakteryzacja pacjenta/fantoma);
  • Pomoc w zakresie technicznej obsługi sprzętu komputerowego, audio-video oraz symulatorów;
  • Dbałość o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
  • Uczestniczenie w zajęciach klinicznych z udziałem symulacji, ich monitorowanie oraz analiza prowadzenia scenariuszy i debriefingu;
  • Wsparcie wykładowców w przygotowaniu scenariuszy zajęć w ZDiSM CM z CSM;
  • Udzielanie informacji zwrotnej prowadzącym zajęcia w ZDiSM CM z CSM;
  • Doskonalenie procesu dydaktycznego z wykorzystaniem symulacji medycznej;
  • Tworzenie planów rozwojowych związanych z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej;
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów zamówienia związanych z potrzebami ZDiSM CM z CSM;
  • Prace w komisjach przetargowych i komisjach odbioru przedmiotów zamówienia;
  • Udział w zaplanowanych szkoleniach;
  • Dbałość o mienie ZDiSM CM z CSM.

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne, medyczne lub doświadczenie w pracy w centrum symulacji lub placówkach ochrony zdrowia;
  • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i elektronicznego, w tym audio-wideo wykorzystywanego podczas zajęć symulacyjnych;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Doskonała organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność;
  • Chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • Gotowość do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia
  2. CV i list motywacyjny.
  3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 30.11.2022 r.

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
dr inż. Ewa Kowalska
Data wytworzenia:
21 listopada 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
22 listopada 2022 15:58
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
6 grudnia 2022 09:22