UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA ADMINISTARCYJNEGO W DZIEKANACIE WYDZIAŁU BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT
Status: Rozstrzygnięto
- umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- obsługa administracyjno-organizacyjna Rady Naukowej Dyscypliny Zootechnika i Rybactwo (opracowywanie dokumentacji, protokołowanie posiedzeń),
- prowadzenie spraw dotyczących postępowań awansowych o nadanie stopnia doktora i doktora habilitowanego,
- realizacja zadań administracyjnych w zakresie działalności naukowo-badawczej Wydziału, w tym związanych z ewaluacją dyscypliny naukowej,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej doktorantów Wydziału,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych, w zakresie objętym realizacją zadań i nadzór nad ich realizacją,
- obsługa systemów informatycznych, weryfikacja i bieżące uaktualnienie danych,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
- realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej jednostki,
- prowadzenie rejestru kopii faktur i rachunków oraz ewidencji obiegu dokumentów jednostki,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- znajomość i stosowanie ogólnouczelnianych uregulowań oraz wydziałowych wytycznych i procedur dotyczących m. in.: awansów naukowych, polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych w Uniwersytecie,
- wykonywanie innych poleceń służbowych Dziekana, Prodziekanów oraz Przewodniczącego Rady Naukowej Dyscypliny.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi systemów informatycznych (atutem będzie znajomość USOS),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO,
- umiejętność pracy w zespole i ze studentami (uprzejmość, komunikatywność),
- odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań,
- umiejętność organizacji pracy pod presją czasu i przy spiętrzeniu zadań,
- dyspozycyjność, otwartość na zmiany.
Wymagania mile widziane:
- znajomość języka obcego (wskazany j. angielski),
- doświadczenie pracy w dziekanacie lub związane z ww. zakresem obowiązków.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.05.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
WYDZIAŁ BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Urszula Czarnik | ||
Data wytworzenia: |
11 maja 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
12 maja 2023 11:09 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
31 maja 2023 13:59 |