Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA ADMINISTARCYJNEGO W DZIEKANACIE WYDZIAŁU BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT

Status: Rozstrzygnięto

  • umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • obsługa administracyjno-organizacyjna Rady Naukowej Dyscypliny Zootechnika i Rybactwo  (opracowywanie dokumentacji, protokołowanie posiedzeń),
  • prowadzenie spraw dotyczących postępowań awansowych o nadanie stopnia doktora i doktora habilitowanego, 
  • realizacja zadań administracyjnych w zakresie działalności naukowo-badawczej Wydziału, w tym związanych z  ewaluacją dyscypliny naukowej, 
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej doktorantów Wydziału,
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych, w zakresie objętym realizacją zadań  i nadzór nad ich realizacją,
  • obsługa systemów informatycznych, weryfikacja i bieżące uaktualnienie danych, 
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej jednostki,
  • prowadzenie rejestru kopii faktur i rachunków oraz ewidencji obiegu dokumentów jednostki,
  • przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
  • znajomość i stosowanie ogólnouczelnianych uregulowań oraz wydziałowych wytycznych i procedur dotyczących m. in.:  awansów naukowych, polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych w Uniwersytecie,
  • wykonywanie innych poleceń służbowych Dziekana, Prodziekanów oraz Przewodniczącego Rady Naukowej Dyscypliny.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych (atutem będzie znajomość USOS),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO,
  • umiejętność pracy w zespole i ze studentami (uprzejmość, komunikatywność),
  • odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań, 
  • umiejętność organizacji pracy pod presją czasu i przy spiętrzeniu zadań, 
  • dyspozycyjność, otwartość na zmiany.

 

Wymagania mile widziane:

  • znajomość języka obcego (wskazany j. angielski),
  • doświadczenie pracy w dziekanacie lub związane z ww. zakresem obowiązków.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8,  10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem  24.05.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
WYDZIAŁ BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Urszula Czarnik
Data wytworzenia:
11 maja 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 maja 2023 11:09
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
31 maja 2023 13:59