UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni REFERENTA W KATEDRZE POŁOŻNICTWA SZKOŁY ZDROWIA PUBLICZNEGO
Status: Rozstrzygnięto
Umowa o pracę.
Liczba etatów: 1.
Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych Katedry Położnictwa;
- przygotowanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- organizowanie i zaopatrywanie Katedry w materiały potrzebne do funkcjonowania biura: artykuły i materiały biurowe, środki trwałe i zaopatrzenie socjalne;
- współpraca w przygotowywaniu indywidualnych planów obciążeń dydaktycznych pracowników Katedry oraz osób zatrudnionych na umowę cywilnoprawną (planowania, wykonania);
- obsługa uczelnianego systemu obsługi studentów (USOS) z poziomu Katedry;
- zawieranie umów zlecenia z pracownikami nie zatrudnionymi na etat w Katedrze;
- współpraca z koordynatorami przedmiotów i nauczycielami w organizacji procesu dydaktycznego, gromadzenia i obiegu dokumentacji dydaktycznej;
- współpraca z komisją egzaminacyjną w organizacji egzaminu dyplomowego;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem dydaktyki studenckiej;
- współpraca z Kierunkowym Koordynatorem Praktyk w organizacji procesu kształcenia praktycznego;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem prac badawczych;
- monitorowanie projektów statutowych Katedry;
- udział w przygotowywaniu uroczystości i konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę/ Szkołę;
- współpraca z interesariuszami zewnętrznymi i innymi jednostkami naukowymi współpracującymi z Katedrą;
- obsługa strony internetowej Katedry;
- obsługa bieżących spraw studentów oraz pracowników Katedry;
- wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Katedry oraz Dyrekcji Szkoły.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- mile widziana umiejętność obsługi systemów informatycznych w zakresie baz danych studentów (bieżąca weryfikacja danych) USOS;
- znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji;
Umiejętności:
- umiejętności interpersonalne, szczególnie w odniesieniu do studentów;
- umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny.
Znajomość języków obcych:
- biegła znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.01.2024.
Podmiot udostępniający: |
Szkoła Zdrowia Publicznego | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
7 stycznia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
8 stycznia 2024 14:45 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
30 stycznia 2024 10:46 |