Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • bieżące załatwianie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Dziekanatu i obsługą studentów;
  • prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów;
  • wydawanie zaświadczeń;
  • przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez Dziekana;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji (papierowej lub elektronicznej);
  • sporządzanie wykazu prac dyplomowych.
  • biegła znajomość obsługiwanych w Dziekanacie systemów informatycznych oraz bieżące uaktualnianie danych w nich zawartych.
  • przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
  • rejestracja korespondencji w systemie Rozdzielnia.
  • wykonywanie poleceń przełożonych (Dziekan, Prodziekan, Kierownik Dziekanatu)

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel); 
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO; 
  • umiejętność pracy w zespole; 
  • systematyczność i dokładność w realizacji zadań; 
  • samodzielność i odpowiedzialność

 

Pożądane:

  • znajomość języka angielskiego/hiszpańskiego w stopniu komunikatywnym

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.01.2024 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Prawa i Adminiatsracji
Wytworzono przez:
dr hab. Jarosław Dobkowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
2 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
3 stycznia 2024 11:53
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
30 stycznia 2024 10:45