Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni administratora ds. procesów bibliotecznych

Status: Rozstrzygnięto

Liczba etatów: 1.
Wymiar czasu pracy: pełen
 

Główne zadania:

  • administrowanie serwerami i aplikacjami, używanymi w bibliotecznej sieci informatycznej Biblioteki Uniwersyteckiej i jej filiach, opartymi na systemach operacyjnych Windows Server, Linux i Windows;
  • administrowanie i zarządzanie  serwerem firewall, serwerem strony www, serwerem PROXY
  • administrowanie i zarządzanie  serwerem monitoringu Zabbix;
  • administrowanie i zarządzanie aplikacjami OMEGA-PSIR, HAN;
  • administrowanie siecią komputerową Biblioteki Uniwersyteckiej  (LAN i WAN, DHCP, routing, VLAN, VPN);
  • instalowanie, konfigurowanie i konserwacja sprzętu komputerowego i sieciowego, w tym usuwanie awarii;
  • rozwiązywanie problemów dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego;
  • tworzenie i realizacja polityki bezpieczeństwa informacji, dbanie o bezpieczeństwo informacji w sieci informatycznej i przestrzeganie obowiązujących przepisów i zasad;
  • prowadzenie prac rozwojowych, testowanie nowego oprogramowania wykorzystywanego w procesach bibliotecznych; 
  • zabezpieczanie danych (kopie zapasowe, dokumentacja systemowa);
  • ewidencja sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego w Bibliotece Uniwersyteckiej;
  • obsługa użytkowników wewnętrznych (szkolenia, przygotowanie instrukcji, doradztwo).

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe informatyczne, 
  • Wymagana znajomość systemów operacyjnych i oprogramowania: Windows Server, Linux, Windows, Active Directory, SQL, PHP, Drupal, Wordpres

 

Pożądane:

  • szkolenia oraz kursy z zakresu: bezpieczeństwa informacji i audytu bezpieczeństwa,  certyfikacji MCSA, certyfikacji CISCO, ochrony danych osobowych

 

Umiejętności: 

  • pracy w Windows Server, Linux i Windows; SQL, PHP, Drupal, Wordpress; 
  • zarządzania i konfigurowania sieci LAN i WAN, DHCP, routing, VLAN, VPN;
  • zarządzania i konfigurowania przełączników sieciowych;
  • techniczne w zakresie obsługi komputerów i urządzeń peryferyjnych;
  • programistyczne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • logicznego myślenia;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • analityczne i planistyczne;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • pracy pod wpływem stresu i pod presją czasu.

 

Znajomość języków obcych;

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie związane z wykonywaniem zadań w obszarze zastosowań informatyki - min. 4 lata.

 

Cechy osobowości:

  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • inicjatywność/kreatywność;
  • otwartość wobec innych;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • asertywność;
  • spostrzegawczość;
  • komunikatywność;
  • uczciwość;
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • wysoka kultura osobista;
  • odpowiedzialność.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.12.2023 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Biblioteka Uniwersytecka
Wytworzono przez:
dr Scholastyka Baran
Data wytworzenia:
11 grudnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 grudnia 2023 10:25
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
3 stycznia 2024 14:19