Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika na stanowisku elektryka w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen
     

Główne zadania:

  • realizacja zleceń przełożonych i rejestrowanie robót w karcie pracy;
  • należyte zabezpieczenie po skończonej pracy narzędzi, urządzeń i pomieszczeń;
  • dozór urządzeń i sieci elektrycznych oraz zapewnienie ich sprawnego działania;
  • przestrzeganie ustalonego czasu pracy.
     

Wymagania:

  • umiejętność wykonywania przeglądów i napraw instalacji elektrycznych;
  • posiadanie uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznej do 1kV;
  • praca na wysokości pow. 3 m;
  • wykształcenie zawodowe lub techniczne kierunkowe.
     
     

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)

 

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.12.2023 r.

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
11 grudnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 grudnia 2023 14:56
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
29 grudnia 2023 12:59