Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Katedrze Pediatrii Klinicznej, Wydziału Lekarskiego

Status: Rozstrzygnięto

  • umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  •   Prowadzenie spraw administracyjnych Katedry, w tym:
      - obsługa studentów i pracowników;
      - odbiór, wysyłka oraz prowadzenie dziennika korespondencji; 
      - przygotowywanie pism w sprawach naukowych i dydaktycznych;
      - sporządzanie analiz i sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności.
  •   Prowadzenie rozliczeń finansowych Katedry.
  •   Administrowanie i systematyczne uaktualnianie strony internetowej Katedry.
  •   Sporządzanie umów zlecenie i prowadzenie rejestru umów.
  •   Sporządzenie wykazu osób zatrudnionych w ramach umowy cywilnoprawnej.
  •   Ewidencja urlopów i delegacji pracowników Katedry.
  •   Planowanie oraz rozliczenie zajęć dydaktycznych (pensum) pracowników Katedry.
  •   Sporządzanie harmonogramów zajęć oraz informowanie o nich pracowników i studentów.
  •   Przygotowywanie list obecności studentów.
  •   Terminowe wprowadzenie danych do uczelnianej bazy USOS.
  •  Rozliczenie zrealizowanych zajęć w systemie USOS (karty wykonania).
  •   Nadzór nad mieniem ruchomym, tj. rzutniki, laptopy, itp. stanowiącym własność Katedry, będącym na wyposażeniu sal dydaktycznych.
  •   Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. 
  •   Sporządzanie wniosków przetargowych na zakup aparatury, mebli oraz innych urządzeń.
  •   Prowadzenie weryfikacji prac naukowo – dydaktycznych, ich katalogowanie i wprowadzanie na stronę internetową Katedry.
  •   Współpraca z Dziekanatem oraz innymi jednostkami Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  •   Udział w pracach organizacyjnych i przygotowawczych uroczystości​ wydziałowych, posiedzeń Rady Dyscypliny Naukowej, Rady Dziekańskiej prowadzonych przez Wydział Lekarski.
  •   Znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i innych przepisów obowiązujących w Uniwersytecie.
  •   Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących przedmiotu działania, terminowości załatwiania spraw oraz dyscypliny pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
  •   Wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Katedry, Dziekana i Prodziekanów Wydziału Lekarskiego. 

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość programów i systemów: Statistica, MS Office, USOS, Manager Pensum, Karta Okresowej Oceny Nauczyciela Akademickiego, Sylabus,
  • dodatkowo doświadczenie w sporządzaniu wniosków o granty naukowe,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie zawodowe w pracach administracyjnych,
  • dokładność i sumienność,
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
  • samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • otwartość na zmiany i rozwój własny.

 

Wymagania mile widziane:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 21.09.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
dr hab. n. med. Leszek Gromadziński, prof. UWM
Data wytworzenia:
12 września 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 września 2023 08:42
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 września 2023 09:10