Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni starszego technika w Instytucie Sztuk Pięknych Wydziału Sztuki
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
Główne zadania:
I. Obsługa techniczna w Instytucie Sztuk Pięknych
- techniczna pomoc podczas zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i audiowizualnego,
- przechowywanie, wydawanie i nadzór nad stanem technicznym sprzętu komputerowego audiowizualnego i fotograficznego,
- przygotowanie do likwidacji sprzętu wybrakowanego,
- przygotowanie Pracowni Projektowania Graficznego do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zaopatrzenie w niezbędne materiały,
- obsługa techniczna Pracowni Projektowania Graficznego (komputery, drukarki),
- nadzór nad pracownią komputerową.
II. Obsługa techniczna i pomoc przy organizacji wystaw i imprez
- pomoc techniczna przy montażu wystaw studenckich, pracowników oraz zaproszonych gości na terenie UWM oraz wystaw zewnętrznych,
- pomoc w organizacji wystaw, imprez instytutowych i wydziałowych (przygotowanie, druk zaproszeń, plakatów, ogłoszeń, informacji itp.),
- pomoc przy oprawie prac, przygotowanie do ekspozycji,
- współpraca przy przygotowaniu prezentacji dyplomowych,
- nadzór nad magazynami Instytutu Sztuk Pięknych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie: mile widziane doświadczenie artystyczne,
- znajomość programów graficznych z pakietu Adobe Creative Cloud,
- znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych,
- wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych,
- podstawowa wiedza w zakresie oprogramowania komputerowego,
- wiedza o instalacji oprogramowania,
- znajomość posługiwania się drukarkami laserowymi i atramentowymi,
- pożądane cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość wobec innych, otwartość na zmiany i rozwój własny, spostrzegawczość, uczciwość, elastyczność, sumienność i dokładność.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.),
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze),
- benefity pracownicze,
- atrakcje kulturalne i sportowe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac przy ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.01.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Sztuki | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Benedykt Błoński | ||
Data wytworzenia: |
22 grudnia 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 grudnia 2022 13:09 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
25 stycznia 2023 15:29 |