Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika w Dziale Marketingu – Biurze Promocji

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika ds. promocji i social media będzie odpowiadać za przygotowanie treści przeznaczonych do emisji w kanałach społecznościowych prowadzonych przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, a także za budowę nowych kanałów i form dotarcia w tej przestrzeni medialnej.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości aplikacji: Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok, LinkedIn oraz narzędzi do zarządzania i analizy social media;
  • Wysokich umiejętności edytorskich;
  • Kreatywnego i pomysłowego podejścia do realizowanych projektów;
  • Dobrej organizacji pracy własnej i płynnej współpracy z innymi działami;
  • Odpowiedzialności za powierzone zadania;
  • Pozytywnego podejścia do pracy.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • Umiejętność obsługi narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych, Facebook ads, Google ads – będą dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pełny wymiar czasu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze, 
  • atrakcje kulturalne i sportowe
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
  • preferencyjne pożyczki
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.),
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze)

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz informacją „pracownik ds. promocji i social media” lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 08.01.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Marketingu
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
22 grudnia 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 grudnia 2022 13:02
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 stycznia 2023 15:30