Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika w Dziale Marketingu – Biurze Promocji

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • Kreacja i realizacja projektów marketingowych, kampanii reklamowych związanych z bieżącą działalnością Uniwersytetu;
  • Współtworzenie polityki informacyjnej, komunikacyjnej i budowanie marki Uniwersytetu;
  • Tworzenie i wdrażanie corocznych planów działania, łącznie z przewidywanym budżetem;
  • Organizacja wydarzeń, konferencji i eventów;
  • Wysokie umiejętności copywriterskie – tworzenie haseł reklamowych, sloganów;
  • Nadzór nad produkcją (w zakresie tworzenia treści) oraz dystrybucją materiałów promocyjnych;
  • Analiza efektywności prowadzonych działań oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości mediów społecznościowych;
  • Umiejętności obsługi narzędzi reklamowych (np. Facebook Ads, Google Ads);
  • Znajomości trendów marketingowych, reklamy, PR i umiejętnego wykorzystania wiedzy w pracy codziennej;
  • Kreatywnego i pomysłowego podejścia do realizowanych projektów;
  • Dobrej organizacji pracy własnej i płynnej współpraca z innymi działami;
  • Odpowiedzialności za powierzone zadania;
  • Pozytywnego podejścia do pracy.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz informacją „pracownik ds. marketingu” lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 08.01.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Marketingu
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
22 grudnia 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 grudnia 2022 12:57
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 stycznia 2023 15:30