Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni kierownika w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dotyczy spraw związanych z przygotowaniem, koordynacją, realizacją i odbiorem zadań budowlanych, a w szczególności:
- nadzorem nad pracą podległych pracowników, m.in. w zakresie stanu budynków i budowli, prawidłowego oraz terminowego funkcjonowania urządzeń i instalacji technicznych, przygotowania, realizacji oraz odbioru zadań budowlanych,
- przygotowaniem materiałów przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowaniem dokumentów do prowadzenia inwestycji, sporządzania harmonogramów realizacji i kontroli budżetu, koordynowania prac z projektantami, przygotowywania (rocznych) planów inwestycji, modernizacji i remontów oraz konserwacji obiektów i urządzeń, uzyskiwanie stosownych decyzji, postanowień administracyjnych, uzgadnianie dokumentacji technicznej dla budów, modernizacji, remontów kapitalnych i bieżących;
- nadzorowaniem pracy innych jednostek gospodarczych w sprawie przechowywania i rozliczania materiałów i urządzeń;
- raportowaniem działań.
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane w branży budowlanej lub architektonicznej);
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania prac budowlanych;
- staż pracy: min. 5 lat w tym minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym;
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1;
umiejętności i kwalifikacje zawodowe:
- organizacja pracy i kierowanie zespołem pracowników,
- doświadczenie we współpracy z organami rządowymi i samorządowymi,
- dobra, praktyczna znajomość MS Office, MS Project oraz AutoCad,
- mile widziana znajomość procedur przetargowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, wiedza i doświadczenie w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu funduszy przeznaczonych na dofinansowanie inwestycji, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.12.2022 r.
Podmiot udostępniający: |
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
11 grudnia 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
12 grudnia 2022 15:40 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
25 stycznia 2023 15:32 |