Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni kierownika w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dotyczy spraw związanych z przygotowaniem, koordynacją, realizacją i odbiorem zadań budowlanych, a w szczególności: 
  • nadzorem nad pracą podległych pracowników, m.in. w zakresie stanu budynków i budowli, prawidłowego oraz terminowego funkcjonowania urządzeń i instalacji technicznych, przygotowania, realizacji oraz odbioru zadań budowlanych,
  • przygotowaniem materiałów przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  • przygotowaniem dokumentów do prowadzenia inwestycji, sporządzania harmonogramów realizacji i kontroli budżetu, koordynowania prac z projektantami, przygotowywania (rocznych) planów inwestycji, modernizacji i remontów oraz konserwacji obiektów i urządzeń, uzyskiwanie stosownych decyzji, postanowień administracyjnych, uzgadnianie dokumentacji technicznej dla budów, modernizacji, remontów kapitalnych i bieżących;
  • nadzorowaniem pracy innych jednostek gospodarczych w sprawie przechowywania i rozliczania materiałów i urządzeń;
  • raportowaniem działań.

 

 

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane w branży budowlanej lub architektonicznej);
  • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania prac budowlanych;
  • staż pracy: min. 5 lat w tym minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym; 
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1;

umiejętności i kwalifikacje zawodowe:

  • organizacja pracy i kierowanie zespołem pracowników,
  • doświadczenie we współpracy z organami rządowymi i samorządowymi,
  • dobra, praktyczna znajomość MS Office, MS Project oraz AutoCad,
  • mile widziana znajomość procedur przetargowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, wiedza i doświadczenie w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu funduszy przeznaczonych na dofinansowanie inwestycji, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.12.2022 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
11 grudnia 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 grudnia 2022 15:40
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 stycznia 2023 15:32