Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Dziale Zamówień Publicznych, w pełnym wymiarze czasu pracy

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Liczba etatów: 1.

 

Główne zadania:

  • przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń, umów,
  • udział w pracach Komisji Przetargowej,
  • sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych pism związanych z postępowaniem,
  • współudział w administrowaniu stroną internetową Działu (zamieszczanie na stronie internetowej działu informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego).

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe.
  • praktyczne umiejętności obsługi pakietu Ms Office,
  • odporność na stres,
  •  umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysokie poziom zdolności komunikacyjnych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole,
  • wysoki poziom odpowiedzialności,
  • dokładność w realizacji zadań,
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • gotowość do podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji.
  • mile widziana ukończone szkolenie lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.),
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze),
  • benefity pracownicze,
  • atrakcje kulturalne i sportowe.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac przy ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 30.12.2022 r.

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Zamówień Publicznych
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
6 grudnia 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
7 grudnia 2022 15:03
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 stycznia 2023 15:34