Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni ADMINIATRATORA OBIEKTÓW W DZIALE OBSŁUGI OBIEKTÓW

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • administrowanie wyznaczonymi nieruchomościami należącymi do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie,
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem administrowanych obiektów w zakresie infrastruktury technicznej, utrzymaniem porządku w obiekcie i w jego otoczeniu, 
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami uczelni w celu utrzymania w pełnej sprawności administrowane obiekty,
  • obsługa oraz nadzór nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym należącym do Działu, znajdującym się na wyposażeniu administrowanych obiektów (aule ogólnowydziałowe, ogólnouczelniane),
  • inne prace związane z funkcjonowaniem Działu,
  • wykonywanie innych poleceń kierownika Działu wynikających z działalności organizacyjnej jednostki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego i audiowizualnego
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
  • wymagane cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań, otwartość na zmiany i rozwój własny

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 04.01.2023 r.

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Obiektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 listopada 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 listopada 2022 15:00
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 stycznia 2023 15:36