Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim na stanowisku referenta w Collegium Medicum

Status: Rozstrzygnięto

Liczba etatów: 2.

Wymiar czasu pracy: pełen.

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Władz Uczelni;
  • obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu Prorektora ds. Collegium Medicum;
  • opracowywanie projektów pism, dokumentów, aktów prawnych dotyczących działalności Prorektora;
  • organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Prorektora;
  • organizacja wyjazdów służbowych Prorektora;
  • dbałość o estetykę strojów akademickich Prorektora oraz organizacja transportu na uroczystości;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
  • ścisła współpraca z Wydziałem Lekarskim, Szkołą Zdrowia Publicznego i Uniwersyteckim Szpitalem Klinicznym;
  • współpraca z jednostkami zewnętrznymi, w tym z administracją sektora medycznego np. z Ministerstwem Zdrowia, Narodowym Funduszem Zdrowia, podmiotami leczniczymi;
  • współpraca w zakresie działalności KRAUM, w tym rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji, organizacja udziału Prorektora w posiedzeniach KRAUM;
  • obsługa procesu przygotowywania i zawierania umów oraz nadzór nad umowami zawieranymi z podmiotami leczniczymi w przedmiocie realizacji zajęć dydaktycznych;
  • obsługa Rady Collegium Medicum;
  • prowadzenie strony internetowej Collegium Medicum;
  • gromadzenie i przekazywanie Prorektorowi informacji niezbędnych do rozstrzygania rozpatrywanych spraw;
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • organizacja wydarzeń związanych z funkcjonowaniem Collegium Medicum;
  • pomoc w obsłudze techniczno-administracyjnej uroczystości ogólnouczelnianych i innych z udziałem Prorektora

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
  • wiedza: znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni, znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej, znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • umiejętności: komputerowe, obsługi urządzeń biurowych, interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie, organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu i presją czasu, pożądane – umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie;
  • doświadczenie zawodowe – min. 1 rok, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub jednostkach publicznych, w tym administracji sektora medycznego;
  • cechy osobowości – komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, elastyczność, sumienność i dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny, asertywność, odporność na stres;
  • inne cechy: wysoka kultura osobista, dyspozycyjność

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • CV i list motywacyjny.
  • Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.08.2023 r.

Podmiot udostępniający:
Collegium Medicum
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
24 lipca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 lipca 2023 15:33
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
23 sierpnia 2023 14:25