UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim na stanowisku specjalisty w Biurze Rektora
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 2.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Władz Uczelni;
- formalizowanie dyplomów ukończenia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, w tym weryfikacja poprawności ich wystawienia, tłoczenie suchej pieczęci;
- likwidacja pieczęci wytworzonych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
- opracowywanie projektów pism i odpowiedzi na pisma kierowanych przez Rektora/Prorektorów do podmiotów zewnętrznych i jednostek wewnętrznych;
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych w porozumieniu z radcą prawnym;
- techniczna obsługa projektów aktów prawnych oraz ewidencjonowanie aktów prawnych i ich upowszechnianie, w szczególności przez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej;
- obsługa techniczno-administracyjna organów uczelni, w tym Rady Rektorskiej, Rady Uczelni;
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- obsługa techniczno-administracyjna uroczystości ogólnouczelnianych i innych z udziałem Rektora, w tym rezerwacja obiektów, nadzór nad ich przygotowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt, opracowywanie scenariusza z listą gości do powitania, uzgodnienia z właściwymi służbami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
- wiedza: znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni, znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej, znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
- umiejętności: opracowywania projektów dokumentów, komputerowe, obsługi urządzeń biurowych, analityczne, interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie, organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu i presją czasu, umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń;
- pożądana znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie zawodowe – min. 3 lata, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;
- cechy osobowości – komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, elastyczność, sumienność i dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny, asertywność, odporność na stres;
- inne cechy: wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp doprogramu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.08.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
24 lipca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
25 lipca 2023 15:06 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
23 sierpnia 2023 14:28 |