Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Katedrze Pediatrii Klinicznej , Wydziału Lekarskiego
Status: Rozstrzygnięto
- umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- wymiar czasu pracy: pełen etat.
Główne zadania:
Prowadzenie spraw administracyjnych Katedry, w tym:
- obsługa studentów i pracowników;
- odbiór, wysyłka oraz prowadzenie dziennika korespondencji;
- przygotowywanie pism w sprawach naukowych i dydaktycznych;
- sporządzanie analiz i sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności.
- Prowadzenie rozliczeń finansowych Katedry.
- Administrowanie i systematyczne uaktualnianie strony internetowej Katedry.
- Sporządzanie umów zlecenie i prowadzenie rejestru umów.
- Sporządzenie wykazu osób zatrudnionych w ramach umowy cywilnoprawnej.
- Ewidencja urlopów i delegacji pracowników Katedry.
- Planowanie oraz rozliczenie zajęć dydaktycznych (pensum) pracowników Katedry.
- Sporządzanie harmonogramów zajęć oraz informowanie o nich pracowników
i studentów. - Przygotowywanie list obecności studentów.
- Terminowe wprowadzenie danych do uczelnianej bazy USOS.
- Rozliczenie zrealizowanych zajęć w systemie USOS (karty wykonania).
- Nadzór nad mieniem ruchomym, tj. rzutniki, laptopy, itp. stanowiącym własność Katedry, będącym na wyposażeniu sal dydaktycznych.
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
- Sporządzanie wniosków przetargowych na zakup aparatury, mebli oraz innych urządzeń.
- Prowadzenie weryfikacji prac naukowo – dydaktycznych, ich katalogowanie
i wprowadzanie na stronę internetową Katedry. - Współpraca z Dziekanatem oraz innymi jednostkami Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Udział w pracach organizacyjnych i przygotowawczych uroczystości wydziałowych, posiedzeń Rady Dyscypliny Naukowej, Rady Dziekańskiej prowadzonych przez Wydział Lekarski.
- Znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i innych przepisów obowiązujących w Uniwersytecie.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących przedmiotu działania, terminowości załatwiania spraw oraz dyscypliny pracy, przepisów BHP
i przeciwpożarowych. - Wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Katedry, Dziekana
i Prodziekanów Wydziału Lekarskiego.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- dobra znajomość programów i systemów: Statistica, MS Office, USOS, Manager Pensum, Karta Okresowej Oceny Nauczyciela Akademickiego, Sylabus;
- dodatkowo doświadczenie w sporządzaniu wniosków o granty naukowe;
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie zawodowe w pracach administracyjnych;
- dokładność i sumienność;
- umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny.
Wymagania mile widziane:
- mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo
o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.08.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Lekarski | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. n. med. Elżbieta Jarocka -Cyrta, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
17 lipca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
18 lipca 2023 10:31 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
23 sierpnia 2023 14:29 |