Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Chirurgii i Rentgenologii Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen.

Główne zadania:

  • przyjmowanie, wystawianie i wprowadzenie do systemu dokumentów finansowo-księgowych
  • prowadzenie rejestru przyjętych dokumentów;
  • dekretacja dokumentów w zakresie kategorii kosztów rodzajowych;
  • wypisywanie delegacji krajowych;
  • opracowywanie sprawozdań, analiz, prognoz, raportów, kosztorysów i zestawień w zakresie objętym przedmiotem działania Katedry;
  • przygotowanie planów zajęć, list obecności studentów;
  • przygotowanie wniosków o zamówienia publiczne w Katedrze;
  • wykonywanie zamówień z dostaw sukcesywnych materiałów i leków do Katedry;
  • prowadzenie korespondencji dotyczącej pracy Katedry;
  • obsługa kasy fiskalnej, rozliczenie kasy i wykonywanie raportów miesięcznych;
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych. 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość zagadnień finansowych z zakresu rachunkowości i finansów;
  • znajomość podstaw przygotowywania umów cywilno-prawnych;
  • umiejętność rozliczania delegacji;
  • znajomość kosztów rodzajowych;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • doskonała znajomość pakietu Ms Office;
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do
  • programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze). 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”. 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.07.2023 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Bogdan Lewczuk
Data wytworzenia:
17 lipca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 lipca 2023 08:24
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
23 sierpnia 2023 14:29