UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Chirurgii i Rentgenologii Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa o pracę.
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen.
Główne zadania:
- przyjmowanie, wystawianie i wprowadzenie do systemu dokumentów finansowo-księgowych
- prowadzenie rejestru przyjętych dokumentów;
- dekretacja dokumentów w zakresie kategorii kosztów rodzajowych;
- wypisywanie delegacji krajowych;
- opracowywanie sprawozdań, analiz, prognoz, raportów, kosztorysów i zestawień w zakresie objętym przedmiotem działania Katedry;
- przygotowanie planów zajęć, list obecności studentów;
- przygotowanie wniosków o zamówienia publiczne w Katedrze;
- wykonywanie zamówień z dostaw sukcesywnych materiałów i leków do Katedry;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej pracy Katedry;
- obsługa kasy fiskalnej, rozliczenie kasy i wykonywanie raportów miesięcznych;
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość zagadnień finansowych z zakresu rachunkowości i finansów;
- znajomość podstaw przygotowywania umów cywilno-prawnych;
- umiejętność rozliczania delegacji;
- znajomość kosztów rodzajowych;
- umiejętność obsługi komputera;
- doskonała znajomość pakietu Ms Office;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do
- programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.07.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Medycyny Weterynaryjnej | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Bogdan Lewczuk | ||
Data wytworzenia: |
17 lipca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
18 lipca 2023 08:24 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
23 sierpnia 2023 14:29 |