Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni inspektora nadzoru w zakresie robót budowlanych w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • prowadzenie w obiektach i na terenie UWM w Olsztynie, wszelkich działań technicznych związanych z bieżącą eksploatacją poszczególnych obiektów i budowli, zapewniając odpowiednie funkcjonowanie jednostek Uczelni,
  • bezpośredni nadzór na prowadzonymi inwestycjami i remontami o zróżnicowanym zakresie we wszystkich branżach,
  • opracowanie wstępnych propozycji rozwiązań technicznych, planowanych przez poszczególne jednostki, działań remontowych i modernizacyjnych w zakresie rzeczowym i kosztowym (wykonanie wycen, tzw. kosztorysów inwestorskich) dotyczących potrzeb i zamierzeń poszczególnych użytkowników, przygotowanie materiałów przetargowych do DZP.
  • nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów i budowli w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej budowlanej, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, systemów p.poż, wszelkich urządzeń dźwigowych  (min. windy), automatycznych systemów drzwiowych, całej infrastruktury podziemnej, będącej własnością UWM. 

 

Wymagania:

  • uprawnienia budowlane;
  • znajomość etapów procesu projektowego i podstawowych zasad sporządzania  programów funkcjonalno-użytkowych;
  • doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie od 5031 zł do 7043 zł brutto miesięcznie;
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.05.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
16 maja 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 maja 2023 15:23
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
23 sierpnia 2023 14:32