Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę ds. komercjalizacji wyników badań w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • samodzielnie wykonuje zadania wynikające z polityki uczelni w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • przygotowywanie i realizacja ścieżki komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • przygotowywanie i obsługa procesu komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • prowadzenie bazy dóbr niematerialnych związanych z procesem komercjalizacji,
  • przygotowywanie oferty technologicznej dla biznesu,
  • konsulting organizacyjny i techniczny, przygotowywanie i wspomaganie wdrażania nowych technologii i metod organizacji w przedsiębiorstwach,
  • inicjowanie i realizacja zadań w zakresie współpracy uczelni z podmiotami gospodarczymi i innymi podmiotami zewnętrznymi (parki technologiczne, instytucje otoczenia biznesu itp.),
  • monitorowanie porozumień zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych usług badawczych,
  • nadzór nad realizacją umów dotyczących komercjalizacji wyników badań,
  • współpraca ze spółką celową UWM w zakresie komercjalizacji pośredniej wyników badań.

   

Wymagania:

  • niezbędne: wykształcenie wyższe,
  • pożądane: wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze, ukończone kursy lub szkolenia z zakresu funkcjonowania szkolnictwa wyższego, ukończone kursy lub szkolenia dotyczące komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym,
  • znajomość przepisów prawa dot. komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • umiejętności: komputerowe (w tym w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych itp.), interpersonalne i komunikacyjne, wystąpień publicznych, analityczne i planistyczne, współdziałania i pracy w zespole, organizowania pracy własnej, pracy pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze transferu technologii – min. 3 lata

 

Mile widziane:

  • komunikatywność,
  • elastyczność,
  • kreatywność,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • sumienność i dokładność,
  • otwartość na zmiany i rozwój własny,
  • wysoka kultura osobista

 

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 12.02.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
5 lutego 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 lutego 2023 09:08
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
23 lutego 2023 14:27