Historia edycji
Edytowano tekst:
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1)
OObsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
pprzyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2)
OObsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW: Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności: przyjmowanie i wysyłka korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych; prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej; prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej; przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych; dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce; prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym; archiwizowanie dokumentów w jednostce; protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura; Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności: prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej, zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja), znajomość pakietu Ms-Office, terminowość i dokładność w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole i z interesantami, samodzielność i odpowiedzialność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ: CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”, w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl. Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW: Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności: przyjmowanie i wysyłka korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych; prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej; prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej; przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych; dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce; prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym; archiwizowanie dokumentów w jednostce; protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura; Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności: prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej, zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja), znajomość pakietu Ms-Office, terminowość i dokładność w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole i z interesantami, samodzielność i odpowiedzialność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ: CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”, w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl. Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
1) OObsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2) OObsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
Miejsce pracy: OlsztynCzas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
prowadzenie dziennika korespondencji;
prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
archiwizowanie dokumentów w jednostce;
protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
2) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
znajomość pakietu Ms-Office,
terminowość i dokładność w realizacji zadań,
umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
samodzielność i odpowiedzialność,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
CV i list motywacyjny;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 07.06.2022
Tekst po zmianie:
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW: 1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności: pprzyjmowanie i wysyłka korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych; prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej; prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej; przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych; dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce; prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym; archiwizowanie dokumentów w jednostce; protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej; archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura; 22) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności: pprowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej, zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego. WYMAGANIA: wwykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja), znajomość pakietu Ms-Office, terminowość i dokładność w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole i z interesantami, samodzielność i odpowiedzialność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ: CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”, w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl. Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Biurze Prawnym
Status: Rozstrzygnięto
Miejsce pracy: Olsztyn
Czas pracy: pełen etat, umowa o pracę na zastępstwo
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1) Obsługa administracyjna radców prawnych zatrudnionych w Biurze Prawnym, Rzeczników Dyscyplinarnych ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich, Komisji Antymobbingowej oraz Senackiej Komisji Statutowej, w tym w szczególności:
-
-
-
- przyjmowanie i wysyłka korespondencji;
- prowadzenie dziennika korespondencji;
- prowadzenie rejestru umów podlegających opiniowaniu przez radców prawnych;
- prowadzenie rejestru spraw przedsądowych, sądowych i egzekucyjnych – w wersji elektronicznej;
- prowadzenie rejestru spraw w postępowaniu wyjaśniającym i dyscyplinarnym – w wersji elektronicznej;
- przygotowywanie projektów pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych, Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej i jego Zastępców, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowej oraz Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
- pomoc w kompletowaniu pism na zlecenie i pod nadzorem radców prawnych;
- dokonywanie zamówień na potrzeby pracowników zatrudnionych w jednostce;
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z zatrudnieniem pracowników w Biurze Prawnym;
- archiwizowanie dokumentów w jednostce;
- protokołowanie czynności z udziałem Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji na zlecenie i pod nadzorem Rzeczników Dyscyplinarnych, Przewodniczącego Komisji Dyscyplinarnej, przewodniczących składów orzekających, przewodniczących Komisji Antymobbingowych i Przewodniczącego Senackiej Komisji Statutowej;
- archiwizowanie dokumentów na zlecenie i pod nadzorem Koordynatora Biura;
-
-
2) Obsługa administracyjna w zakresie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym w szczególności:
-
- prowadzenie rejestru spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej – w wersji elektronicznej,
- zbieranie informacji i udzielanie informacji publicznej pod nadzorem radcy prawnego.
WYMAGANIA:
-
- wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja),
- znajomość pakietu Ms-Office,
- terminowość i dokładność w realizacji zadań,
- umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
- Termin składania dokumentów upływa 15.06.2022 r. o godz. 14:00.
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Prawne | ||
Wytworzono przez: |
mgr Izabela Bagińska | ||
Data wytworzenia: |
5 czerwca 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
7 czerwca 2022 09:10 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
22 czerwca 2022 12:55 |