Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni dwóch specjalistów w Centrum Badań i Projektów

Status: Rozstrzygnięto

Miejsce pracy: Olsztyn

Czas pracy: pełen etat, umowa o pracę

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW obejmuje m.in.:

specjalista 1

  1. przygotowywanie i realizacja ścieżki komercjalizacji wyników badań naukowych
  2. przygotowywanie i obsługa procesu komercjalizacji wyników badań naukowych
  3. prowadzenie bazy dóbr niematerialnych związanych z procesem komercjalizacji
  4. przygotowywanie oferty technologicznej dla biznesu
  5. konsulting organizacyjny i techniczny, przygotowywanie i wspomaganie wdrażania nowych technologii i metod organizacji w przedsiębiorstwach
  6. przygotowanie i realizacja oferty szkoleniowej i doradczej w zakresie działalności CIiTT
  7. monitoring trwałości projektów
  8. inicjowanie współpracy uczelni z podmiotami gospodarczymi i innymi podmiotami zewnętrznymi (parki technologiczne, instytucje otoczenia biznesu itp.)
  9. realizacja zadań w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym prowadzenie bazy infrastruktury B+R, sieci współpracy gospodarczo-naukowych (np. klastrów/porozumień/platform) oraz podmiotów gospodarczych współpracujących z uczelnią
  10. monitorowanie porozumień zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych usług badawczych
  11. realizacja projektów szkoleniowych i doradczych CIiTT
  12. nadzór nad realizacją umów dotyczących komercjalizacji wyników badań

 

specjalista 2

  1. nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych funduszy zagranicznych,
  2. wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektu współfinansowanych z funduszy zagranicznych,
  3. udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej - przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,
  4. przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy,
  5. monitoring rzeczowy projektu,
  6. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,
  7. współpraca z kierownikami projektu,
  8. współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą,
  9. realizacja projektu zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej,
  10. przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
  11. obsługa administracyjno – organizacyjna zespołów kontrolujących projekty,
  12. udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszy zagranicznych,
  13. monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów,
  14. prowadzenie rejestru projektów, 
  15. weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu obsługi projektów zagranicznych.

 

WYMAGANIA:

· Wyższe wykształcenie.

· Minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.

· Doświadczenie w prowadzeniu monitoringu i ewaluacji projektu, przygotowaniu planu oraz w stosowaniu różnych metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu.

· Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych, przepisów dotyczących udzielania pomocy publicznej.

· Doskonała organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność

· Umiejętność profesjonalnej obsługi komputera (środowisko Office),

· Znajomość środowiska akademickiego i jego potrzeb - ze strony studentów i  pracowników

· Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,

· Zdolności organizacyjne i strategicznego planowania,

· Odpowiedzialność za podejmowane decyzje,

· Komunikatywność i kreatywność.

 

ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  3. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,

w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.06.2022 r.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Podmiot udostępniający:
Centrum Badań i Projektów
Wytworzono przez:
mgr Eliza Popławska-Jodko
Data wytworzenia:
23 maja 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
24 maja 2022 14:43
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
22 czerwca 2022 12:57