UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Biurze Rektora
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa o pracę.
- Liczba etatów: 2.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Władz Uczelni;
- zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatu Rektora w szczególności poprzez prowadzenie ewidencji korespondencji; prowadzenie terminarza spraw, zebrań i spotkań oraz organizowanie i obsługa zebrań i spotkań; gromadzenie i przekazywanie informacji niezbędnych do rozstrzygania rozpatrywanych spraw; przekazywanie do realizacji decyzji i poleceń Rektora; prowadzenie ewidencji skarg i wniosków kierowanych do Rektora oraz ewidencji kontroli zewnętrznych;
- organizacja wyjazdów służbowych Rektora;
- dbałość o estetykę strojów akademickich Rektora oraz organizacja transportu na uroczystości;
- udział w organizowaniu uroczystości uczelnianych;
- obsługa administracyjno - biurowa sekretariatu Dyrektora Gabinetu Rektora;
- organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Dyrektora;
- organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
- gromadzenie i przekazywanie Dyrektorowi informacji niezbędnych do rozstrzygania rozpatrywanych spraw;
- wsparcie administracyjno-biurowe Kierownika Biura Rektora;
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną
- obsługa techniczno-administracyjna uroczystości ogólnouczelnianych i innych z udziałem Rektora/Prorektorów, w tym rezerwacja obiektów, nadzór nad ich przygotowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt, opracowywanie scenariusza z listą gości do powitania, uzgodnienia z właściwymi służbami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
- znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
- umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń;
Umiejętności:
- komputerowe;
- obsługi urządzeń biurowych;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu;
Znajomość języków obcych:
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
Doświadczenie zawodowe:
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.02.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
18 stycznia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
19 stycznia 2024 11:01 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
22 lutego 2024 10:45 |