UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Status: Rozstrzygnięto
Miejsce pracy: Olsztyn
Czas pracy: pełen etat, umowa o pracę
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW obejmuje m.in.:
- realizację zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej działu,
- obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna), ewidencja dokumentacji, dbałość o ich prawidłowy obieg w dziale,
- opracowywanie analiz, sprawozdań i zestawień w zakresie objętym przedmiotem działania jednostki,
- realizacja zadań z zakresu gospodarowania mieniem związanym z gospodarką wodną,
- udostępnianie i wynajem sal ogólnouczelnianych oraz powierzchni, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udostępnienie i wynajem,
- sporządzanie projektów umów dzierżawy gruntów i budynków, umów użyczenia i zamiany,
- wystawianie faktur.
WYMAGANIA:
- minimalnie wykształcenie średnie, pożądane - wyższe administracyjne, ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe i staż pracy - min. 1 rok w administracji,
- mile widziana znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów administracyjnych i finansowo-księgowych, wiedza związana z procesami administracyjnymi, księgowymi i logistycznymi,
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, obsługa urządzeń biurowych, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność tworzenia i analizy oficjalnych pism, współdziałanie i praca w zespole.
- cechy charakteru: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, uczciwość, otwartość na zmiany i rozwój własny.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
- CV i list motywacyjny;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 27.06.2022 r.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Podmiot udostępniający: |
Dział Gospodarki Nieruchomościami | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
19 czerwca 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
21 czerwca 2022 12:04 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
20 lipca 2022 11:14 |