Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Status: Rozstrzygnięto

Miejsce pracy: Olsztyn

Czas pracy: pełen etat, umowa o pracę 

 

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW obejmuje m.in.:

  1. realizację zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej działu,
  2. obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna), ewidencja dokumentacji, dbałość o ich prawidłowy obieg w dziale,
  3. opracowywanie analiz, sprawozdań i zestawień w zakresie objętym przedmiotem działania jednostki,
  4. realizacja zadań z zakresu gospodarowania mieniem związanym z gospodarką wodną,
  5. udostępnianie i wynajem sal ogólnouczelnianych oraz powierzchni, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udostępnienie i wynajem,
  6. sporządzanie projektów umów dzierżawy gruntów i budynków, umów użyczenia i zamiany,
  7. wystawianie faktur.

 

WYMAGANIA:

  • minimalnie wykształcenie średnie, pożądane - wyższe administracyjne, ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe i staż pracy - min. 1 rok w administracji,
  • mile widziana znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów administracyjnych i finansowo-księgowych, wiedza związana z procesami administracyjnymi, księgowymi i logistycznymi,
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, obsługa urządzeń biurowych, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność tworzenia i analizy oficjalnych pism, współdziałanie i praca w zespole.
  • cechy charakteru: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, uczciwość, otwartość na zmiany i rozwój własny.

 

 

ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,

 

w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8, w opisanej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem i właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

 

Termin składania dokumentów upływa z dniem 27.06.2022 r.

 

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. 

Podmiot udostępniający:
Dział Gospodarki Nieruchomościami
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
19 czerwca 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
21 czerwca 2022 12:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
20 lipca 2022 11:14