Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie  zatrudni specjalistę ds. kontroli wewnętrznej w Biurze Kontroli Wewnętrznej i BHP

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • ustalanie w ramach kontroli zakresu ewentualnych nieprawidłowości, przyczyn i skutków oraz osób za nie odpowiedzialnych;
  • opracowywanie dokumentacji pokontrolnej zgodnie z Regulaminem kontroli wewnętrznej w uczelni;
  • monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych;
  • udział w opracowywaniu planów kontroli wewnętrznych;
  • opracowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
  • sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zagadnień związanych z kontrolą w administracji publicznej;
  • znajomość przepisów ustaw szczególnych, w tym ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, itp.;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • umiejętność obsługi komputera (w tym w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, itp.);
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • umiejętność precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • umiejętność współdziałania i pracy w zespole;
  • umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • organizowanie pracy własnej;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji publicznej (min. 2 lata);
  • komunikatywność;
  • elastyczność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • kreatywność i inicjatywność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany;
  • otwartość na rozwój własny;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.
     

Wymagania mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych (administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie), Ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu kontroli lub audytu w administracji;
  • wiedza z zakresu kontroli w administracji publicznej;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
  • umiejętności analityczne;
  • znajomość innego języka kongresowego na poziomie komunikatywnym;
  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze kontroli w administracji publicznej;
  • odporność na stres.
     

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 03.03.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP
Wytworzono przez:
mgr Andrzej Góźdź
Data wytworzenia:
22 lutego 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 lutego 2023 14:25
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 marca 2023 12:41