Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę ds. kontroli wewnętrznej w Biurze Kontroli Wewnętrznej i BHP
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- ustalanie w ramach kontroli zakresu ewentualnych nieprawidłowości, przyczyn i skutków oraz osób za nie odpowiedzialnych;
- opracowywanie dokumentacji pokontrolnej zgodnie z Regulaminem kontroli wewnętrznej w uczelni;
- monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych;
- udział w opracowywaniu planów kontroli wewnętrznych;
- opracowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
- sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą w administracji publicznej;
- znajomość przepisów ustaw szczególnych, w tym ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, itp.;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
- umiejętność obsługi komputera (w tym w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, itp.);
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- umiejętność precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- umiejętność współdziałania i pracy w zespole;
- umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- organizowanie pracy własnej;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji publicznej (min. 2 lata);
- komunikatywność;
- elastyczność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- kreatywność i inicjatywność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany;
- otwartość na rozwój własny;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Wymagania mile widziane:
- Wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych (administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie), Ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu kontroli lub audytu w administracji;
- wiedza z zakresu kontroli w administracji publicznej;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
- umiejętności analityczne;
- znajomość innego języka kongresowego na poziomie komunikatywnym;
- doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze kontroli w administracji publicznej;
- odporność na stres.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 03.03.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP | ||
Wytworzono przez: |
mgr Andrzej Góźdź | ||
Data wytworzenia: |
22 lutego 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 lutego 2023 14:25 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
17 marca 2023 12:41 |