Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Biurze ds. Studenckich

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • Koordynacja spraw związanych z relacją Samorząd Studencki – władze i administracja Uniwersytetu.
  • Prowadzenie spraw związanych z organizacją biura Rady Uczelnianej Samorządu Studnickiego, w tym:
    a) prowadzenie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, w szczególności rejestru korespondencji, umów, faktur itp.,
    b) archiwizacja dokumentów Samorządu,
    c) weryfikacja zgodności i opisywanie faktur,
    d) sporządzanie wniosków o zamówienia publiczne oraz dokonywanie zamówień sprzętu i zaopatrzenia.
  • Obsługa oraz miesięczne i roczne rozliczanie kasy fiskalnej.
  • Administrowanie mieniem Samorządu.
  • Weryfikacja składu osobowego Samorządu oraz obecności studentów w organach Uniwersytetu (status studenta, informacje o posiedzeniach komisji itp.).
  • Współpraca z Przewodniczącym Rady Uczelnianej Samorządu Studnickiego w zakresie sporządzania sprawozdania z rozdziału środków finansowych.
  • Koordynacja spraw związanych z rozliczaniami z ZAiKS, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji.
  • Współpraca z Radą Uczelnianą Samorządu Studnickiego w zakresie przygotowania dokumentów, uchwał, organizacji wyborów itp.
  • Sporządzanie wymaganych sprawozdań i zestawień.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawne,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji oraz RODO,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność współdziałania i pracy w zespole,
  • umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu,
  • komunikatywność,
  • sumienność i dokładność,
  • nienaganna kultura osobista,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
     

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.02.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Biuro ds. Studenckich
Wytworzono przez:
mgr Paweł Łojewski
Data wytworzenia:
19 lutego 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
20 lutego 2023 12:20
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 marca 2023 12:43