Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Katedrze Położnictwa Szkoły Zdrowia Publicznego

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych Katedry Położnictwa,
  • przygotowanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
  • organizowanie i zaopatrywanie Katedry w materiały potrzebne do funkcjonowania biura: artykuły i materiały biurowe, środki trwałe i zaopatrzenie socjalne,
  • współpraca w przygotowywaniu indywidualnych planów obciążeń dydaktycznych pracowników Katedry oraz osób zatrudnionych na umowę cywilnoprawną (planowania, wykonania),
  • obsługa uczelnianego systemu  obsługi studentów (USOS) z poziomu Katedry,
  • zawieranie umów zlecenia z pracownikami nie zatrudnionymi na etat w Katedrze,
  • współpraca z koordynatorami przedmiotów i nauczycielami w organizacji procesu dydaktycznego, gromadzenia i obiegu dokumentacji  dydaktycznej,
  • współpraca z komisją egzaminacyjną w organizacji egzaminu dyplomowego,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem dydaktyki studenckiej,
  • współpraca z Kierunkowym Koordynatorem Praktyk w organizacji  procesu kształcenia praktycznego,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z  prowadzeniem prac badawczych,
  • monitorowanie projektów statutowych Katedry,
  • udział w przygotowywaniu uroczystości i konferencji naukowych organizowanych przez  Katedrę/ Szkołę,
  • współpraca z interesariuszami zewnętrznymi i  innymi jednostkami naukowymi współpracującymi z Katedrą,
  • obsługa strony internetowej Katedry,
  • obsługa bieżących spraw studentów oraz  pracowników Katedry,
  • wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Katedry oraz Dyrekcji Szkoły.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • sumienność i dokładność,
  • otwartość na zmiany i rozwój własny.

 

Wymagania mile widziane:

  • umiejętność obsługi systemów informatycznych w zakresie baz danych studentów (bieżąca weryfikacja danych) USOS,
  • znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze,
  • atrakcje kulturalne i sportowe,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • preferencyjne pożyczki,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.11.2022 r.

 

Podmiot udostępniający:
Szkoła Zdrowia Publicznego
Wytworzono przez:
dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM
Data wytworzenia:
3 listopada 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 listopada 2022 15:20
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 listopada 2022 10:46