Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę w DZIEKANACIE WYDZIAŁU PRAWA I ADMINISTRACJI (KANCELARII)

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • opracowywanie pism i prowadzenie korespondencji Dziekana i Prodziekanów;
  • prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów Wydziału Prawa i Administracji;
  • przygotowywanie dokumentacji i statystyk w ramach zadań związanych z ewaluacją dyscypliny;
  • prowadzenie i aktualizacja bazy danych o dorobku pracowników dyscypliny naukowej i danych niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji dyscypliny naukowej;
  • monitorowanie aktualności dorobku pracowników Wydziału w bazie Expertus i innych wymaganych systemach;
  • prowadzenie roboczej ewidencji rachunkowo-finansowej związanej z wykonywaniem planu rzeczowo-finansowego Wydziału Prawa i Administracji UWM;
  • współpraca z Koordynatorami Wydziału Prawa i Administracji oraz innymi pracownikami;
  • dokonywanie zakupów, zamówień na potrzeby Wydziału Prawa i Administracji;
  • współorganizacja wydarzeń Wydziału Prawa i Administracji;
  • wykonywanie poleceń przełożonych (Dziekan, Prodziekan, Kierownik Dziekanatu).

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel); 
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO; 
  • umiejętność pracy w zespole; 
  • systematyczność i dokładność w realizacji zadań; 
  • samodzielność i odpowiedzialność

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.11.2022 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Prawa i Administracji
Wytworzono przez:
dr hab. Jarosław Dobkowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
1 listopada 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
2 listopada 2022 11:01
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 listopada 2022 10:46