Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę w DZIEKANACIE WYDZIAŁU PRAWA I ADMINISTRACJI (KANCELARII)
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- opracowywanie pism i prowadzenie korespondencji Dziekana i Prodziekanów;
- prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów Wydziału Prawa i Administracji;
- przygotowywanie dokumentacji i statystyk w ramach zadań związanych z ewaluacją dyscypliny;
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych o dorobku pracowników dyscypliny naukowej i danych niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji dyscypliny naukowej;
- monitorowanie aktualności dorobku pracowników Wydziału w bazie Expertus i innych wymaganych systemach;
- prowadzenie roboczej ewidencji rachunkowo-finansowej związanej z wykonywaniem planu rzeczowo-finansowego Wydziału Prawa i Administracji UWM;
- współpraca z Koordynatorami Wydziału Prawa i Administracji oraz innymi pracownikami;
- dokonywanie zakupów, zamówień na potrzeby Wydziału Prawa i Administracji;
- współorganizacja wydarzeń Wydziału Prawa i Administracji;
- wykonywanie poleceń przełożonych (Dziekan, Prodziekan, Kierownik Dziekanatu).
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel);
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
- umiejętność pracy w zespole;
- systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- samodzielność i odpowiedzialność
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.11.2022 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Prawa i Administracji | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jarosław Dobkowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
1 listopada 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
2 listopada 2022 11:01 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
16 listopada 2022 10:46 |