Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie  zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Geodezji, Instytutu Geodezji i Budownictwa na Wydziale Geoinżynierii

Status: Rozstrzygnięto

Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony

Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • wsparcie pracowników Katedry w realizacji projektu naukowo-badawczego,
  • ewidencjonowanie sprzętu GNSS i innego nowoczesnego elektronicznego sprzętu 
  • pomiarowego zakupionego z projektów naukowych i dydaktycznych,
  • konserwacja sprzętu i przygotowanie go do pomiarów oraz pomoc techniczna w badaniach   
  • naukowych zespołu,
  • aktualizacja firmware sprzętu,
  • aktualizacja oprogramowania towarzyszącego,
  • prowadzenie dokumentacji wykorzystania sprzętu,
  • wykonywanie sprawozdań, 
  • wykonywanie poleceń Kierownika Katedry.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe, geodezyjne,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość obsługi oraz doświadczenie w pracy z nowoczesnym sprzętem geodezyjnym,  w tym  odbiorników GNSS,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość pakietów Matlab, Python, AutoCAD.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 

 

Termin składania dokumentów upływa z dniem 25.10.2022 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Geoinżynierii
Wytworzono przez:
dr hab. Dariusz Popielarczyk, prof. UWM
Data wytworzenia:
18 października 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
19 października 2022 09:15
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 listopada 2022 10:42