Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Dyrektora w Centrum Badań i Projektów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego

Status: Rozstrzygnięto

Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
Wymiar czasu pracy: pełen etat
 

Główne zadania:

  • zarządzanie całokształtem spraw związanych z prowadzeniem działalności CBiP, w tym planowanie, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań w obszarze działalności jednostki, zarządzanie strukturami odpowiedzialnymi za realizację działalności CBiP;
  • kreowanie i realizacja strategii oraz polityki uczelni w obszarze dotyczącym zadań związanych z ewaluacją nauki i rozwojem kadry naukowej, komercjalizacją wyników badań naukowych, pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,  realizacją odpłatnych usług badawczych na rzecz podmiotów zewnętrznych;
  • sprawowanie kontroli i nadzoru nad właściwym, komercyjnym wykorzystaniem własności intelektualnej uczelni;
  • zarządzanie finansami jednostki, w tym ustalanie i realizacja planów budżetowych i inwestycyjnych, nadzór i kontrola kosztów prowadzonej działalności itp.;
  • organizowanie i koordynowanie współpracy jednostki z instytucjami zewnętrznymi oraz przedsiębiorcami
  • sprawowanie nadzoru i kontrola oraz realizacja zadań związanych z komercjalizacją wyników badań naukowych;
  • sprawowanie nadzoru i kontrola realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem oraz realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • sprawowanie nadzoru i kontrola realizacji zadań związanych ze świadczeniem odpłatnych usług badawczych na rzecz podmiotów zewnętrznych;
  • sprawowanie nadzoru i kontrola realizacji zadań związanych ze świadczeniem usług doradczych i konsultingowych na rzecz podmiotów zewnętrznych;
  • realizacja polityki kadrowej jednostki, w tym monitorowanie stanu zatrudnienia w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań CBiP;
  • nadzór i kontrola nad sporządzaniem i rejestrowaniem umów cywilno-prawnych w zakresie objętym przedmiotem działania jednostki;
  • kontrola i realizacja projektów realizowanych przez CBiP;
  • analiza i weryfikacja oraz opracowywanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie objętym działaniem jednostki,
  • opracowywanie i weryfikacja projektów procedur administracyjnych i wewnętrznych aktów prawnych;
  • nadzór nad aktualnością danych zawartych w BIP, na stronie internetowej CBiP oraz w systemach informatycznych;
  • nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi;
  • kierowanie zespołem podległych pracowników.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe preferowane wyższe ekonomiczne, ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu zarządzania i marketingu/zarządzania finansami/finansów publicznych/zarządzania funduszami unijnymi/zarządzania innowacją;
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym (min. 5 lat) w obszarze zarządzania funduszami unijnymi/zarządzania własnością intelektualną. Mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej; 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • zakres wiedzy z zagadnień związanych z zarządzaniem funduszami unijnymi, z zarządzaniem własnością intelektualną oraz znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych, przepisów dotyczących finansów publicznych, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • wiedza z zakresu zarządzania, marketingu i finansów;
  • umiejętności tworzenia procedur administracyjnych i projektów aktów prawnych, strategicznego myślenia i działania, kierowania zespołem i motywowania pracowników, działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pełny wymiar czasu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze,
  • atrakcje kulturalne i sportowe
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
  • preferencyjne pożyczki
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uc457niu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.),
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze)
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

1)   CV i list motywacyjny.

2)   Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

1) Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

2) Złożone dokumenty nie będą zwracane.

3) Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

4) Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 27.10.2022 r.

 

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Badań i Projektów
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Jerzy Jaroszewski
Data wytworzenia:
13 października 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
14 października 2022 19:09
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 listopada 2022 10:44