UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA INŻYNIERYJNO-TECHNICZNEGO w Katedrze Dobrostanu Zwierząt i Doświadczalnictwa
Status: Rozstrzygnięto
Umowa o pracę
Liczba etatów: 1.
Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- wsparcie prac sekretariatu katedry: przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja, prowadzenie korespondencji, rejestru urlopów, badań lekarskich oraz delegacji pracowników i doktorantów, wsparcie prac związanych z prowadzeniem rozliczeń finansowych katedry,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem procesu dydaktycznego,
- obsługa systemów informatycznych (USOS, SYLABUS, EZD i in.),
- obsługa techniczna laboratoriów badawczo-dydaktycznych dobrostanu zwierząt i doświadczalnictwa,
- planowanie, przygotowywanie oraz obsługa doświadczeń z udziałem zwierząt gospodarskich, statystyczne opracowywanie wyników badań, przygotowywanie opracowań tabelarycznych oraz graficznych z realizowanych w katedrze badań,
- przygotowywanie sal i sprzętu do realizacji praktycznych zajęć dydaktycznych,
- bieżąca kontrola stanu i sprawności oraz konserwacja wyposażenia laboratorium badawczo-dydaktycznego oraz powierzonej aparatury,
- konserwacja sprzętu komputerowego w pracowni komputerowej i salach dydaktycznych,
- uczestnictwo w pracach badawczych katedry.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe uzyskane na kierunku zootechnika lub pokrewnym,
- znajomość pakietu Office,
- znajomość podstawowych zasad realizacji badań na zwierzętach gospodarskich oraz ich odchowu zgodnie z zasadami zachowania dobrostanu,
Umiejętności:
- znajomość programu STATISTICA,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.;
- organizowania pracy własnej;
- umiejętność logicznego myślenia;
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- umiejętności analityczne i planistyczne;
- umiejętność pracy w zespole (komunikatywność, uprzejmość);
- umiejętność organizacji pracy pod presją czasu i przy spiętrzeniu zadań;
- otwartość i chęć podnoszenia kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w kursach i szkoleniach;
Znajomość języków obcych:
- język angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.02.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
WYDZIAŁ BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Urszula Czarnik | ||
Data wytworzenia: |
25 stycznia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
26 stycznia 2024 11:59 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
15 lutego 2024 12:34 |