Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA INŻYNIERYJNO-TECHNICZNEGO w Katedrze Dobrostanu Zwierząt i Doświadczalnictwa

Status: Rozstrzygnięto

Umowa o pracę
Liczba etatów: 1.
Wymiar czasu pracy: pełen
 

Główne zadania:

  • wsparcie prac sekretariatu katedry: przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja, prowadzenie korespondencji, rejestru urlopów, badań lekarskich oraz delegacji pracowników i doktorantów, wsparcie prac związanych z prowadzeniem rozliczeń finansowych katedry,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem procesu dydaktycznego,
  • obsługa systemów informatycznych (USOS, SYLABUS, EZD i in.),
  • obsługa techniczna  laboratoriów  badawczo-dydaktycznych dobrostanu zwierząt i doświadczalnictwa,
  • planowanie, przygotowywanie oraz obsługa doświadczeń z udziałem zwierząt gospodarskich, statystyczne opracowywanie wyników badań, przygotowywanie opracowań tabelarycznych oraz graficznych z realizowanych w katedrze badań,
  • przygotowywanie sal i sprzętu do realizacji praktycznych zajęć dydaktycznych,
  • bieżąca kontrola stanu i sprawności oraz konserwacja wyposażenia laboratorium badawczo-dydaktycznego oraz  powierzonej  aparatury,
  • konserwacja sprzętu komputerowego w pracowni komputerowej i salach dydaktycznych,
  • uczestnictwo w pracach badawczych katedry. 
     

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe uzyskane na kierunku zootechnika lub pokrewnym,
  • znajomość pakietu Office,
  • znajomość podstawowych zasad realizacji badań na zwierzętach gospodarskich oraz  ich odchowu zgodnie z zasadami zachowania dobrostanu, 
     

Umiejętności: 

  • znajomość programu STATISTICA,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B.;
  • organizowania pracy własnej;
  • umiejętność logicznego myślenia;
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • umiejętności analityczne i planistyczne;
  • umiejętność pracy w zespole (komunikatywność, uprzejmość);
  • umiejętność organizacji pracy pod presją czasu i przy spiętrzeniu zadań;
  • otwartość i chęć podnoszenia kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w kursach i szkoleniach; 

 

Znajomość języków obcych:

  • język angielski na poziomie komunikatywnym.
     

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.02.2024 r.
     
     

Podmiot udostępniający:
WYDZIAŁ BIOINŻYNIERII ZWIERZĄT
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Urszula Czarnik
Data wytworzenia:
25 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
26 stycznia 2024 11:59
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 lutego 2024 12:34