Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni starszego experta w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
  • Oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”

 

Główne zadania:

  • wsparcie kierownika projektu w prowadzeniu dokumentacji projektu,
  • promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network,
  • organizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji,
  • wsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie, 
  • organizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych,
  • poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą,
  • działania informacyjno-promocyjne,
  • organizacja międzynarodowych transferów technologii,
  • współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu,
  • aktywna współpraca z zagranicznymi jednostkami sieci Enterprise Europe Network.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie,
  • Znajomość realiów gospodarczych (co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie),
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Doświadczenie we współpracy międzynarodowej,
  • Doświadczenie we współpracy z lokalnymi instytucjami otoczenia nauki i biznesu,
  • Doświadczenie we współpracy z firmami oraz umiejętność współpracy w zespole,
  • Dyspozycyjność (delegacje krajowe i zagraniczne),
  • Gotowość do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego  w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.

 

Umiejętności:

  • Bardzo dobra znajomość MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
  • Wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach,
  • Pracy pod presją czasu

 

Znajomość języków obcych:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

 

Cechy osobowości:

  • Samodzielność i samodyscyplina,
  • Zdolności analityczne,
  • Komunikatywność.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 30.01.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
24 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 stycznia 2024 08:54
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 lutego 2024 12:44