UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę w Biurze Kanclerza
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1
- Umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;
- opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych;
- wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów;
- współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;
- udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza;
- realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Biura Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;
- prowadzenie terminarza spotkań;
- obsługa administracyjno-biurowa;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
- przestrzeganie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej
- dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- wysoka kultura osobista;
Pożądane:
- wykształcenie wyższe administracyjne;
Umiejętności:
- praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
- obsługi urządzeń biurowych;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Znajomość języków obcych;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Doświadczenie zawodowe:
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 5040,00-5880,00 zł brutto:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.01.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kanclerza | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
22 stycznia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 stycznia 2024 12:22 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
15 lutego 2024 12:41 |