Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę w Biurze Kanclerza

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1
  • Umowa o pracę.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań Kanclerza i Zastępcy Kanclerza; 
  • opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych; 
  • wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów; 
  • współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;
  • udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza;
  • realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Biura Kanclerza i Zastępcy Kanclerza; 
  • prowadzenie terminarza spotkań;
  • obsługa administracyjno-biurowa;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
  • przestrzeganie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe; 
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • wysoka kultura osobista;

 

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe administracyjne;

 

Umiejętności: 

  • praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Znajomość języków obcych;

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność; 
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność; 
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność; 
  • odporność na stres; 
  • wysoka kultura osobista; 
  • dyspozycyjność.

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie 5040,00-5880,00 zł brutto:
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.01.2024 r.
     

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
22 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 stycznia 2024 12:22
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 lutego 2024 12:41