Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni inspektora nadzoru w zakresie robót budowlanych w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • bezpośredni nadzór na prowadzonymi inwestycjami i remontami o zróżnicowanym zakresie, w tym z uwzględnieniem specyfiki działań finansowanych ze środków UE lub poszczególnych Ministerstw,
  • sprawdzanie jakości i odbiór prac remontowo-budowlanych,
  • pozyskiwanie wykonawców na roboty budowlane i usługi
  • koordynacja działań wykonawców,
  • weryfikacja, uzgadnianie, odbiór dokumentacji projektowych,
  • weryfikacja, uzgadnianie, odbiór dokumentacji projektowych
  • opracowanie wstępnych propozycji rozwiązań technicznych, planowanych przez poszczególne jednostki, działań remontowych i modernizacyjnych w zakresie rzeczowym i kosztowym (wykonanie wycen, tzw. kosztorysów inwestorskich) dotyczących potrzeb i zamierzeń poszczególnych użytkowników, przygotowanie materiałów przetargowych do Działu Zamówień Publicznych,
  • nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów i budowli w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej budowlanej, wszelkich urządzeń dźwigowych  (min. windy), automatycznych systemów drzwiowych będących  własnością UWM. 
  • przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych w zakresie realizowanych zadań
  • kosztorysowanie robót budowlanych, przygotowywanie wycen kosztów projektowania i wykonania robót budowlanych

 

Wymagania:

  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • znajomość obsługi programu kosztorysowego Norma, 
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • podstawowa znajomość etapów procesu projektowego i podstawowych zasad sporządzania  programów funkcjonalno-użytkowych, 
  • znajomość etapów procesu realizacji inwestycji,
  • dobra organizacja pracy własnej

 

Pożądane:

  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych,

 

Doświadczenie zawodowe:

  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej,

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 04.02.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
21 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
22 stycznia 2024 14:11
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 lutego 2024 12:44