Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Działu Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • realizacja polityki uczelni w obszarze dotyczącym obsługi technicznej i utrzymania infrastruktury, w tym zarządzanie całokształtem spraw dotyczących prac ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich, eksploatacyjnych i ciepłowniczych w urządzeniach i obiektach na terenie uczelni;
  • kreowanie i realizacja polityki uczelni w obszarze dotyczącym działalności w zakresie obsługi gospodarczej i utrzymania terenów zieleni;
  • planowanie, sprawowanie kontroli formalnej i nadzorowanie zadań w zakresie obsługi gospodarczej i utrzymania terenów zieleni uczelni;
  • nadzorowanie i koordynowanie przygotowania opisów przedmiotów zamówień na dostawy towarów i usług serwisowych w ramach dostaw sukcesywnych związanych z przedmiotem działania jednostki organizacyjnej analiza, weryfikacja i opracowywanie sprawozdań, raportów i zestawień oraz innej dokumentacji w zakresie objętym działaniem jednostki organizacyjnej;
  • planowanie i nadzorowanie wydatkowania środków finansowych na potrzeby działalności jednostki organizacyjnej; 
  • nadzór nad prowadzeniem gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie jednostki organizacyjnej kierowanie pracą podległych sekcji i całego zespołu.

 

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane techniczne w branży budowlanej lub z zakresu  zarządzania);
  • znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość dokumentacji przetargowych i zasad ich prowadzenia 

 

Umiejętności: 

  • organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
  • dobra, praktyczna znajomość MS Office 

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

 

Pożądane:

  • znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni;
  • znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni; 
  • wiedza z zakresu budownictwa;
  • znajomość przepisów prawa budowlanego;
  • znajomość zagadnień związanych z pielęgnacją terenów zieleni 

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierowniczym; 

 

Cechy osobowości:

  • umiejętność planowania pracy własnej,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
  • umiejętność strategicznego myślenia i działania
  • umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie od 6.380, 00 do 7.665,00 zł brutto miesięcznie;
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.01.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
14 stycznia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
15 stycznia 2024 14:05
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 lutego 2024 12:43