Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Biurze Rektora

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem władz Uczelni;
  • obsługa administracyjno - biurowa sekretariatu Prorektora ds. kształcenia;
  • opracowywanie projektów pism, dokumentów, aktów prawnych dotyczących działalności Prorektora;
  • organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Prorektora;
  • organizacja wyjazdów służbowych Prorektora;
  • dbałość o estetykę strojów akademickich Prorektora oraz organizacja transportu na uroczystości;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
  • gromadzenie i przekazywanie Prorektorowi informacji niezbędnych do rozstrzygania rozpatrywanych spraw;
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • pomoc w obsłudze techniczno-administracyjnej uroczystości ogólnouczelnianych i innych z udziałem Prorektora, w tym rezerwacja obiektów, nadzór nad ich przygotowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt, opracowywanie scenariusza z listą gości do powitania, uzgodnienia z właściwymi służbami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
  • wiedza: znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni, znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej, znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • umiejętności: komputerowe, obsługi urządzeń biurowych, interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie, organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu 
    i presją czasu, pożądane - umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń;
  • znajomość języka angielskiego;
  • doświadczenie zawodowe – min. 3 lata, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub jednostkach publicznych;
  • cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, elastyczność, sumienność i dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny, asertywność, odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 22.11.2023 r.

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
14 listopada 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
15 listopada 2023 08:45
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
12 grudnia 2023 08:15