Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Biurze Kanclerza
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań kanclerza;
- opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych;
- opracowywanie danych i wykonywanie analiz z zakresu działalności kanclerza;
- wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów;
- współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;
- udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne;
- doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji – min. 1 rok;
- praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Mile widziane:
- komunikatywność
- samodzielność i odpowiedzialność
- sumienność i dokładność
- odporność na stres
- asertywność
- otwartość na zmiany i rozwój własny
- dobra organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.04.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kanclerza | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
18 kwietnia 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
19 kwietnia 2023 15:01 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:10 |