Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Biurze Kanclerza

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

Główne zadania:

  • przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań kanclerza;
  • opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych;
  • opracowywanie danych i wykonywanie analiz z zakresu działalności kanclerza;
  • wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów;
  • współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;
  • udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne;
  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji – min. 1 rok;
  • praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

 

Mile widziane:

  • komunikatywność
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • sumienność i dokładność
  • odporność na stres
  • asertywność
  • otwartość na zmiany i rozwój własny
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów
  • wysoka kultura osobista

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.04.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
18 kwietnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
19 kwietnia 2023 15:01
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:10