UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika na stanowisku: starszy technik w Instytucie Muzyki Wydziału Sztuki
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen.
Główne zadania:
• obsługa techniczna pracowni (komputery, rzutniki, sprzęt muzyczny),
• pomoc techniczna w studiu nagrań,
• pomoc w nagłaśnianiu imprez plenerowych i estradowych,
• przechowywanie, wydawanie i nadzór nad stanem technicznym sprzętu audiowizualnego i komputerowego,
• przygotowanie do likwidacji sprzętu nienadającego się do użytku,
• pomoc przy przygotowaniu zamawianych sprzętów (wnioski do zamówień publicznych),
• współpraca przy przygotowaniu prezentacji dyplomowych, koncertów i imprez organizowanych przez Instytut Muzyki,
• zgłaszanie usterek i awarii sprzętu znajdującego się w IM,
• dokumentacja mienia Instytutu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych i nietrwałych, ewidencji wewnętrznej,
• prowadzenie magazynu sprzętu muzycznego,
• pomoc techniczna przy prowadzeniu strony internetowej,
• współpraca z Ośrodkiem Inicjatyw Artystycznych,
• tworzenie cyfrowego archiwum pracowników i studentów IM,
• koordynacja wykorzystania sal dydaktycznych i sprzętu (harmonogramy sal ćwiczeniowych, pracowni itp.)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie muzyczne,
- znajomość podstawowych technik produkcji muzycznej,
- umiejętność posługiwania się sprzętem nagłośnieniowym i multimedialnym,
- znajomość pakietu MS Office, Windows,
- znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych,
- wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych,
- podstawowa wiedza w zakresie oprogramowania komputerowego,
- pożądane cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, odpowiedzialność, spostrzegawczość, elastyczność, sumienność, dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny,
- umiejętność współdziałania i pracy w zespole,
- umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.04.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Sztuki | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Benedykt Błoński | ||
Data wytworzenia: |
30 marca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
31 marca 2023 14:13 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:13 |