Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika na stanowisku starszego referenta w Instytucie Muzyki Wydziału Sztuki

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen.

 

Główne zadania:

  • obsługa administracyjno-organizacyjna Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne,
  • obsługa administracyjna doktoratów i habilitacji:  korespondencja i archiwizacja dokumentów, posiedzenia komisji Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne, wszczęcie przewodu, egzaminy, obrona pracy,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami statutowymi, 
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich rejestru,
  • realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej jednostki,
  • prowadzenie rejestru kopii faktur i rachunków IM,
  • znajomość i stosowanie ogólnouczelnianych uregulowań oraz wydziałowych wytycznych i procedur dotyczących m. in.: awansu zawodowego nauczycieli akademickich, polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych w Uniwersytecie,
  • obsługa administracyjna organizowanych szkoleń dla pracowników,
  • obsługa administracyjna konferencji, sympozjum, seminariów naukowo – artystycznych realizowanych przez IM lub we współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
  • koordynacja współpracy międzynarodowej.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość pakietu MS Office, Windows,
  • pożądane cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, odpowiedzialność, spostrzegawczość, elastyczność, sumienność, dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny, 
  • umiejętność współdziałania i pracy w zespole, 
  • umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.04.2023 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
WYDZIAŁ SZTUKI
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Benedykt Błoński
Data wytworzenia:
30 marca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
31 marca 2023 14:10
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:14