Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego na WYDZIALE SZTUKI
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- realizacja zadań w obszarze administrowania sprawami związanymi z prowadzeniem Biura Promocji i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych Wydziału Sztuki;
- szeroko pojęta współpraca z Biurem Promocji UWM;
- kontakt z mediami, opracowywanie informacji prasowych;
- zarządzanie stroną internetową Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych,
- opieka nad profilami jednostek na portalach społecznościowych;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych (graficzne opracowywanie informacji wizualnej);
- organizacja wydarzeń promocyjnych (koncerty, wystawy, wykłady otwarte, Dni Otwarte, Festiwale itp.);
- współorganizowanie uroczystości wydziałowych;
- przygotowanie, pozyskiwanie i gromadzenie dokumentacji fotograficznej, multimedialnej i prasowej Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych;
- koordynacja pracy zespołu naukowo-dydaktycznego Wydziału Sztuki, mającej na celu wzrost skuteczności rekrutacyjnej.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe, preferowane wyższe artystyczne;
- staż pracy: wskazany min 3 lata;
- wiedza z zakresu PR;
- znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych;
- wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji materiałów audiowizualnych;
- doświadczenie w obszarze prowadzenia działalności artystycznej, ekspozycyjnej i promocyjnej;
- doświadczenie w organizacji imprez masowych i eventów;
- otwartość i komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel);
- otwartość na zmiany i rozwój własny.
Wymagania mile widziane:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.04.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
WYDZIAŁ SZTUKI | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Benedykt Błoński | ||
Data wytworzenia: |
28 marca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
29 marca 2023 16:43 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:15 |