Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego na WYDZIALE SZTUKI

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań w obszarze administrowania sprawami związanymi z prowadzeniem Biura Promocji i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych Wydziału Sztuki;
  • szeroko pojęta współpraca z Biurem Promocji UWM;
  • kontakt z mediami, opracowywanie informacji prasowych;
  • zarządzanie stroną internetową Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych,
  • opieka nad profilami jednostek na portalach społecznościowych;
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych (graficzne opracowywanie informacji wizualnej);
  • organizacja wydarzeń promocyjnych (koncerty, wystawy, wykłady otwarte, Dni Otwarte, Festiwale itp.);
  • współorganizowanie uroczystości wydziałowych;
  • przygotowanie, pozyskiwanie i gromadzenie dokumentacji fotograficznej, multimedialnej i prasowej Wydziału Sztuki i Ośrodka Inicjatyw Artystycznych;
  • koordynacja pracy zespołu naukowo-dydaktycznego Wydziału Sztuki, mającej na celu wzrost skuteczności rekrutacyjnej.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe, preferowane wyższe artystyczne;
  • staż pracy: wskazany min 3 lata;
  • wiedza z zakresu PR;
  • znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych;
  • wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji materiałów audiowizualnych;
  • doświadczenie w obszarze prowadzenia działalności artystycznej, ekspozycyjnej i promocyjnej;
  • doświadczenie w organizacji imprez masowych i eventów;
  • otwartość i komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel);
  • otwartość na zmiany i rozwój własny.

 

Wymagania mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.04.2023 r.

Podmiot udostępniający:
WYDZIAŁ SZTUKI
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Benedykt Błoński
Data wytworzenia:
28 marca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 marca 2023 16:43
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:15