Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni inspektora nadzoru budowlanego w zakresie instalacji sanitarnych w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- nadzór obejmuje wszystkie obiekty Uczelni wraz z terenem
- bezpośredni nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i remontami o zróżnicowanym zakresie w odpowiadających branżach
- opracowanie wstępnych propozycji rozwiązań technicznych, planowanych przez poszczególne jednostki, działań remontowych i modernizacyjnych w zakresie rzeczowym i kosztowym (wykonanie wycen, tzw. kosztorysów inwestorskich) dotyczących potrzeb i zamierzeń poszczególnych użytkowników, przygotowanie materiałów przetargowych do DZP
- nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów i budowli w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej budowlanej, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacji wod-kan wewnętrznych jak i zewnętrznych, będącej własnością UWM w zakresie sanitarnym i ciepłowniczym.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku inspektora lub kierownika robót w branży sanitarnej,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży sanitarnej,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie dokonywania opisu przedmiotu zamówienia,
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi w zakresie MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Access),
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.04.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
28 marca 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
29 marca 2023 16:37 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:19 |