Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę  w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Rozstrzygnięto

Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony

Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • samodzielnie wykonywanie zadań w zakresie nawiązania i utrzymania relacji z podmiotami otoczenia społeczno – gospodarczego Uczelni,
  • przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z otoczeniem społeczno - gospodarczym
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji oraz kontaktów ze środowiskiem opiniotwórczym
  • inicjowanie i koordynowanie wizyt i wystąpień Rektora
  • przygotowywanie analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z partnerami zewnętrznymi
  • współpraca z jednostkami Uniwersytetu w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji z otoczeniem społeczno – gospodarczym Uczelni

 

Wymagania:

  • niezbędne: wykształcenie wyższe,
  • pożądane: wykształcenie wyższe ekonomiczne, skończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu zarządzania i marketingu/zarządzania finansami/finansów publicznych/ zarządzania innowacją,
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem strategicznym
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem relacjami i marketingiem
  • znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej
  • umiejętności komputerowe (w tym w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych itp.),
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, negocjowania, współdziałania i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu i presją czasu,
  • logiczne, analityczne i planistyczne myślenie,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • precyzyjne wypowiadanie się w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalistycznym w obszarze administracji (min. 2 lata),

 

Wymagania mile widziane:

  • cechy osobowości: samodzielność i odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, asertywność, elastyczność, kreatywność/inicjatywność, sumienność i dokładność, otwartość na zmiany i rozwój własny, uczciwość.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 05.04.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
28 marca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 marca 2023 12:57
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:21