Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Parazytologii i Chorób Inwazyjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: ½ etatu.

 

Główne zadania:

  • Samodzielnie wykonywanie analiz chemicznych, biochemicznych oraz badań parazytologicznych.
  • Czynny udział w prowadzeniu zajęć praktycznych ze studentami I i III roku z zakresu nowych technik diagnostycznych chorób pasożytniczych zwierząt gospodarskich.
  • Opracowywanie metodyki do badań molekularnych prowadzonych w Katedrze.
  • Pomoc w wykonywaniu badań dla pacjentów Polikliniki i własnych Katedry.
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji i administracji Katedry.
  • Nadzór i utrzymywanie porządku w pomieszczeniach Katedry.
     

Wymagania:

  • Zatrudnimy osobę posiadającą dyplom ukończenia studiów w zakresie biotechnologia lub weterynaria.
  • Znajomość techniki wykonywania preparatów i obsługa mikroskopów oraz aparatów i urządzeń badawczych Katedry.
     

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do
  • programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 27.03.2023 r.
     

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Bogdan Lewczuk
Data wytworzenia:
19 marca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
20 marca 2023 14:08
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:25