Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Hodowli Owiec i Kóz Wydziału Bioinżynierii Zwierząt

Status: Rozstrzygnięto

Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • bieżące prowadzenie dokumentacji użytkowej i hodowlanej zwierząt w Laboratorium Zwierzęcym Katedry (Owczarnia), w tym przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ewidencji zwierząt oraz ich przychodu i rozchodu, przygotowywanie pism do Agend sprawujących kontrole nad stanem użytkowym i rejestracją  zwierząt oraz archiwizacja danych użytkowych, hodowlanych i doświadczalnych,
  • organizacja bazy paszowej dla zwierząt będących w Laboratorium Zwierzęcym,
  • prowadzenie Laboratorium Zwierzęcego (w tym wykonywanie analiz i przygotowywanie oraz obsługa aparatury podczas zajęć dydaktycznych i doświadczeń naukowych, np. USG, komputerowy program analizy grubości wełny, pH-metr),
  • przygotowywanie sali i sprzętu do praktycznych zajęć dydaktycznych (znajomość obsługi urządzeń multimedialnych),
  • bieżąca kontrola stanu i sprawności oraz konserwacja aparatury pomiarowej,
  • uczestnictwo w pracach badawczych Katedry.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe inżynieryjne uzyskane na kierunku zootechnika,
  • znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet MS Office, Statistica)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość podstawowych zasad pracy ze zwierzętami (głównie: owce, kozy i alpaki) w zakresie zootechniki,
  • znajomość wymogów w zakresie dobrostanu i behawioru zwierząt oraz umiejętność jego podstawowej oceny,
  • umiejętność pracy w zespole (komunikatywność, uprzejmość),
  • systematyczność i dokładność w realizacji zadań,
  • umiejętność organizacji pracy pod presją czasu i przy spiętrzeniu zadań.                                                                                           

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.02.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Bioinżynierii Zwierząt
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Urszula Czarnik
Data wytworzenia:
7 lutego 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
8 lutego 2023 10:24
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:29