Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika ds. administracyjnych w Akademickim Centrum Kultury
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na zastępstwo
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
Samodzielne wykonywanie zadań w zakresie realizacji spraw dotyczących obsługi administracyjnej Akademickiego Centrum Kultury:
- realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej jednostki: wystawianie faktur, sporządzanie i prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych, zabezpieczenie pieczęci i dokumentacji jednostki, archiwizacja materiałów biurowych i promocyjnych, współpraca z instytucjami w Polsce i za granicą, obsługa korespondencji przychodzącej
i wychodzącej, - zamówienia materiałów biurowych i innych środków niezbędnych do funkcjonowania jednostki,
- opieka nad agendami: realizacja procedur RODO, prowadzenie kalendarza koncertów, koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem Zarządów grup studenckich, sporządzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i procedur,
- promocja jednostki: przygotowanie materiałów, tworzenie treści na profilach społecznościowych i stronie Akademickiego Centrum Kultury.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie – pożądane administracyjne lub ekonomiczne, ukończone kursy/szkolenia z zakresu obsługi administracyjnej,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej – pożądana znajomość przepisów prawa dotyczących organizacji imprez artystycznych oraz znajomość zasad działalności grup studenckich,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – pożądana biegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość innego języka nowożytnego,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
- wymagane cechy osobowości: komunikatywność, elastyczność, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 06.02.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Akademickie Centrum Kultury | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
30 stycznia 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
31 stycznia 2023 17:22 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:39 |