Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie  zatrudni pracownika ds. administracyjnych w Akademickim Centrum Kultury

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na zastępstwo
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

Samodzielne wykonywanie zadań w zakresie realizacji spraw dotyczących obsługi administracyjnej Akademickiego Centrum Kultury:

  • realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej jednostki: wystawianie faktur, sporządzanie i prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych, zabezpieczenie pieczęci i dokumentacji jednostki, archiwizacja materiałów biurowych i promocyjnych, współpraca z instytucjami w Polsce i za granicą, obsługa korespondencji przychodzącej 
    i wychodzącej,
  • zamówienia materiałów biurowych i innych środków niezbędnych do funkcjonowania jednostki,
  • opieka nad agendami: realizacja procedur RODO, prowadzenie kalendarza koncertów, koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem Zarządów grup studenckich, sporządzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i procedur,
  • promocja jednostki: przygotowanie materiałów, tworzenie treści na profilach społecznościowych i stronie Akademickiego Centrum Kultury.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie – pożądane administracyjne lub ekonomiczne, ukończone kursy/szkolenia z zakresu obsługi administracyjnej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej – pożądana znajomość przepisów prawa dotyczących organizacji imprez artystycznych oraz znajomość zasad działalności grup studenckich,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – pożądana biegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość innego języka nowożytnego,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, 
  • umiejętność precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • wymagane cechy osobowości: komunikatywność, elastyczność, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność.                                                                                           

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
  3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 06.02.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Akademickie Centrum Kultury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
30 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
31 stycznia 2023 17:22
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:39