Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej działu,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej), ewidencja dokumentacji, dbałość o ich prawidłowy obieg w dziale,
- udostępnianie i wynajem sal ogólnouczelnianych oraz powierzchni, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udostępnienie i wynajem,
- realizacja zadań w zakresie administrowania i wykorzystania lokali użytkowych uczelni, obsługa lokali użytkowych w zakresie wyboru nowego najemcy – tj. ogłoszenie, prezentacja lokalu, uczestnictwo w przekazaniu lokalu,
- sporządzanie umów najmu i aneksów,
- analiza stanu technicznego lokali użytkowych w zakresie planowania prac remontowych, bieżące zgłaszanie usterek i awarii.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- wykształcenia średniego, preferowane wyższe techniczne w zakresie gospodarki nieruchomościami, administracyjne albo ekonomiczne,
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji,
- mile widziana znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów administracyjnych i finansowo-księgowych,
- wiedza związana z procesami administracyjnymi, księgowymi i logistycznymi,
- zarządzanie i obsługa nieruchomości.
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych oraz innych wykorzystywanych w zakresie powierzonych zadań,
- obsługa urządzeń biurowych,
- umiejętność tworzenia i analizy oficjalnych pism,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współdziałania i pracy w zespole,
- mile widziane cechy charakteru: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, uczciwość, otwartość na zmiany i rozwój własny.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.02.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Dział Gospodarki Nieruchomościami | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
24 stycznia 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
25 stycznia 2023 15:19 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 maja 2023 09:40 |