Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań w zakresie bieżącej obsługi administracyjnej działu,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej), ewidencja dokumentacji, dbałość o ich prawidłowy obieg w dziale,
  • udostępnianie i wynajem sal ogólnouczelnianych oraz powierzchni, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udostępnienie i wynajem,
  • realizacja zadań w zakresie administrowania i wykorzystania lokali użytkowych uczelni, obsługa lokali użytkowych w zakresie wyboru nowego najemcy – tj. ogłoszenie, prezentacja lokalu, uczestnictwo w przekazaniu lokalu,
  • sporządzanie umów najmu i aneksów,
  • analiza stanu technicznego lokali użytkowych w zakresie planowania prac remontowych, bieżące zgłaszanie usterek i awarii.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • wykształcenia średniego, preferowane wyższe techniczne w zakresie gospodarki nieruchomościami, administracyjne albo ekonomiczne,
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji,
  • mile widziana znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów administracyjnych i finansowo-księgowych, 
  • wiedza związana z procesami administracyjnymi, księgowymi i logistycznymi,
  • zarządzanie i obsługa nieruchomości.
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych oraz innych wykorzystywanych w zakresie powierzonych zadań,
  • obsługa urządzeń biurowych, 
  • umiejętność tworzenia i analizy oficjalnych pism, 
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność współdziałania i pracy w zespole,
  • mile widziane cechy charakteru: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, uczciwość, otwartość na zmiany i rozwój własny.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 

Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.02.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Gospodarki Nieruchomościami
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
24 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 stycznia 2023 15:19
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:40