Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta ds. promocji i wizerunku uczelni w Dziale Marketingu

Status: Rozstrzygnięto

  • umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • obsługa administracyjna Działu Marketingu;
  • przygotowanie dokumentacji do realizowanych przetargów; 
  • wystawianie faktur oraz rozliczeń wzajemnych; 
  • przygotowywanie pism, regulaminów, umów i zawieranych porozumień; 
  • przygotowywanie formularzy umów o pracę i czuwanie na ich terminową realizacją; 
  • prowadzenie rejestrów delegacji i ksiąg inwentarzowych; 
  • archiwizację dokumentów oraz obsługę administracyjną i wsparcie przy wydarzeniach organizowanych przez Dział Marketingu.

 

Wymagania:

- wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe;

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

- biegłość w obsłudze programów służących do edytowania tekstów oraz tworzenia arkuszy kalkulacyjnych;

- umiejętność pracy w zespole;

- sumienność i dokładność;

- komunikatywność i zdolności interpersonalne.

 

Dodatkowe:

- dobra znajomość przynajmniej jednego języka nowożytnego;

- znajomość procedur związanych z obiegiem dokumentów.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 27.01.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Dział Marketingu
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
12 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 stycznia 2023 12:20
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 maja 2023 09:43